Vierailija

Edellisestä synnytyksestä aikaa 5 kk,ja ekasta 1.5 vuotta.

Onko kyse lantionpohjalihaksista??Menee seksi ihan pilalle....

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ei meille takuulla kerrottu ettei voi pissata jos on elin pimpissä, ei varsinkaan ihan ekana ;)

Kun menen seksiin jälkeen vessaan, kestää minuuttitolkulla että saan pissattua. Kiihottuessa tulee pissahätä, mutta ei se ulos sieltä kyllä tule.

Sehän vaatii ponnistusvoimaa ja samalla siinä se munakin jo lumpsahtaa pihalle.

Kertoo sun nautinnon tasosta =)

Ainakin mulla, eli mitä enemmän nautin, sitä takuuvarmemmin ejakuloin.

Hajutonta, mautonta, vastaa miehen siemensyöksyä.

miksi tämä " ejakulointi" on loppunut kohdaltani?! Mä olisin kyllä voinut vannoa, että pissaa se oli jota lirahti.. mutta joka päivä sitä oppii aina jotain uutta. ;-))

Mulla toi neste yhdynnän jälkeen kyllä tuoksahtaa ihan virtsalle ja tulee siinä vaiheessa kun mies on sisällä ... luulin eka että mies on jo tullut,alkoi menee niin liukkaaksi,

mut eipäs sittenkään ..nolottaa,mitähän se mies tuumas ..jos huomas ..en uskalla enää olla yhdynnässä,toka kerta jo. Pitää alkaa tosissaan Jumppailee.

Ihan eka mikä opetettiin on ettei voi pissata samaan aikaan kun harrastaa seksiä. Siis voi pissata jos pissaa päälle, mutta ei kun pippeli on pimpissä.

Se on sitä ejakulointii, ei pissaa.

Mutta komppaan edellistä: jumppaa alapäätä: oikeat lihakset löydät kun keskeytät pissan ja kakan sekä puristat römpsää kun harrastat seksiä, siis kaikkea kolmea aluetta tarttis jumpata; eihän sitä sais pumpata pelkkää vatsalihasta, vaan muistaa myös selkä! Samaten on noi alapään lihakset jumpattava kauttaaltaan.

Tapahtuuko tuo orgasmin yhteydessä? Naisetkin voivat ejakuloida, googleta aiheesta. Hajusta pitäisi tunnistaa kummasta on kyse.

Virtsankarkailuun auttaa lantionpohjajumppa. Jos ei tehoa, mene lääkäriin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat