Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla oli vielä viime viikolla pitkähkö vaalea tukka, nyt nyrhitty maantienväriseksi värjätty tukka, lyhyt malli, joka tekee minusta mummon näköisen. Lisäksi kulmakarvani on värjätty liian tummiksi, mustiksi ja nypitty aivan liian ohuiksi, lapset nauroivat katketakseen kun palasin kotiin, puhumattakaan työkavereista, jotka ihmettelevät miksi haluan olla noin oudon näköinen. Selitin, että halusin vaaleanruskean polkkamallisen tukan, mutta koska minulla on luonnonkiharaa ja taipuisuutta, malli ei kampaajan mielestä olisi ollut minulle sopiva, vaan leikattiin modernimpi versio polkasta. Ostanko peruukin vai kuljenko huivi päässä?Eräs naapuri luuli, että olen itse leikannut hiukseni, koska otsatukka on liian lyhyt ja vino.Näytän todella rumalta, ihan itkettää kun katson peiliin.

Kommentit (10)

Kuka jaksaa oikeasti itkeä tukan perään, joka nyt kuitenkin on uusiutuva luonnonvara.

Jos on oikeasti ihan hirveä, niin käy leikkaamassa uusi vielä vähän lyhyempi malli, tai odota pari viikkoa, niin on jo vähän eri näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tuollaisesta joutuu sitten vielä maksamaan. Onneksi siukset ovat uusiutuva luonnonvara, ja kulmakarvatkin kasvavat takaisin ja väri haalenee.

Joku täällä jo ehdottikin hiustenpidennyksiä? Se voisi olla oikein hyvä (joskin kallis) vaihtoehto jolla saisit hiusongelman hoidettua pois. Tosin voisit vain mennä toiselle, toivon mukaan pätevämmälle kampaajalle ja pyytää että se siivoaa kollegansa sotkut.

haalenee pesuissa, joten kokeile pestä niitä moneen kertaan. Ensiapuna voi yrittää kevyttä puuterointia kulmien päälle, mutta pitää olla hyvin varovainen, ettei se näytä vielä pahemmalta.

Kannattaa kysyä toiselta kampaajalta, jos tukkasi voisi esimerkiksi värjätä uudestaan tai onko muuten jotain tehtävissä.

Joo , koko hoito tuli maksamaan 112€, josta värjäyksen osuus oli 65€, ostin vielä shampoon, jolla oli hintaa 22€. Kerroin kyllä kampaajalle, että aika kammottava muutos, väri ei ollut sitä mistä oli puhe, eikä mallikaan sellainen, joka ketään olisi kaunistanut. Kyllähän se laitettuna näytti vielä siedettävältä, mutta kun ekan kerran pesin ja yritin itse laittaa tukkaa, ei voinut kun itkeä, niin kamala se on.Onneksi todellakin hiukseni kasvavat, en mene kampaamoon enää. Harmaa väri on myös kamala, pitänee värjätä itse ruskeaksi kaupan väreillä.Sain vielä alennusta hinnasta.Olen nyt läksyni oppinut.

Rehellisen mielipiteen voit saada vain ihmiseltä, joka ei ole tottunut vanhaan ulkonäköösi. oikeesti voi olla tosi hyvä ja sulle sopiva.

HIUKSET ONNEKSI KASVAA!

No nyt sä ainakin tiedät, millaista kampausta ET ensikerralla halua. Kokeilemattahan sitä ei voi tietää, vaikka olisi ollut parempikin. Ja makuasioitahan nämä kaikki ovat: sua näkemättäkin voin kertoa että niitä riittää, jotka haluavat olla tuon näköisiä.

Kuka muuten määrittelee, milloin otsatukka on liian lyhyt ja miksei se saisi olla vino?

No parissa viikossa se malli kasvaa yli! Turha sitä on surra. Ja samassa ajassa ne kulmakarvatkin kasvaa jo takaisin!

Voithan sä viettää päivän kotona peilin edessä ja katsoa, mitä saat aikaan purkillisella markettiväriä ja geelillä - jos vaikka vedät sillä hiukset suoriksi tai vastaavaa.

Se perinteinen mummopolkkaversio muuten sekään harvemmin sopii kenellekään. EHkä sulle nyt nauretaankin vain siksi, kun olet aikaisemmin ollut niin mummo, ja nyt olet eri tyylinen - joku ehkä nauraa kateellisenakin!

Kampaajalle kävi nyt tosi paha moka, sille ei voi enää mitään. Voit tietty antaa leikata jollakulla toisella vielä lyhyemmäksi ja kivemmaksi?

Olen tosi pahoillani puolestasi. Voimia, kyllä hiukset kasvavaat taas!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat