Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mun mielestä ruma ja läski on sama asia!

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lihavat on muuten outoja. Joko he pukeutuvat ihan totaalisen ala-arvoisesti, tai sitten ylikorostuneen " upeasti" ja sekös vasta ärsyttää!

Telkkarissa esiintyy jossain sisustusohjelmassa semmonen hermeettisen kokonen nainen, joka on just näitä, jotka hehkuttaa omaa upeuttaan ja korostavat " rohkeasti" muotojaan, niin että tuntuu, että rinnat tulee kohta näytöstä läpi.

Ja mä olen 30 v, ei mun naamavärkki rypisty laihduttaessa. Varsinkaan ku se läski ei näy viihtyvän mun naamassa vaan vartalossa.

T: se kaunis läski, joka aikoo laihduttaa 30 kg

P. S. mitat nyt 167 cm ja 90 kg ja 60 kiloisena olen loistava (harrastan liikuntaa)

Kertoi törmänneensä entisiin naapureihin ja sanoi vaimon lihoneen sitten viime näkemän.

Totesin että hyvä, kun joku muukin kun sun vaimos.

" mut ethän sää ole lihonut" tokas mulle,

Juu, en (+35 kg siitä kun ollaan tavattu...) Mut mies rukka ei huomaa sitä, kun rakastaa mua. Sanoin että samalla tavalla se naapurin mies ei huomaa sen oman vaimonsa leviämistä.

t: +60 kg

Tosin ikinä en ole mikään lihavakaan ollut, mutta nykyinen painoindeksi 19 on aivan liian vähän, koska kasvoni ovat hirmuisen kapeat. Joku 22 - 23 olisi paljon parempi. Mutta minkäs teet, kun ei kerta kaikkiaan saa painoa nousemaan, vaikka kuinka mättäisi herkkuja. Perussairauteni pitää energiankulutuksen korkealla.

itse olen hoikka ja kerran tokaisin huumorilla et pitää alkaa laihduttaa. mies sanoi että:" joo, mä tuen sua!" .... eli hänen mielestään voisin olla laihempi vaikka hoikka olenkin. olen 164/52

Laihana (siis ormaalipainoisena) olisin erittäin kaunis.

Ei mun läskit pysty mua täysin rumentamaan, kun on kaunis naama, kauniit hiukset, hyvä iho ja kroppa tasapainoinen (olkookin sitten läskin peitossa) niin ei mua rumaksi voi haukkua.

Mut silti aion nyt kolmannen lapsen ja 8 kotivuoden jälkeen laihduttaa (toivottavasti pysyvästi) 30 kg. Aikaa tuoon laidutukseen annan itselleni max. 3 vuotta.

Eli siis lihava voi olla kaunis, mutta normaalipainoisena kauniimpi.

Jopa on 13 suppeat vaihtoehdot. Me lihavatkin osaamme pukeutua tavallisen tyylikkäästi. Nykyään on saatavilla monenlaisia vaihtoehtoja. Tottakai meissä niinkuin muissakin on joka junaan pukeutujia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat