Seuraa 

Hei!

Osaisko joku kertoa, millaisia ovat Babybonus -keräilykampanjan kirjat: Nuku hyvin Mimi ja Äidin kanssa? Minkä ikäisille kirjat on mielestänne sopivia?

upuna

Kommentit (4)

Itse tykkäsin enemmän tuosta Nuku hyvin Mimi-kirjasta. Meillä 1-vuotias ei kauheasti ole niistä kiinnostunut, ehkä menee vähän vanhempana kun jaksaa keskittyä enemmän.

on vain tuo Nuku hyvin Mimi, mutta sitten on paljon muita Baby Einstein-kirjoja (ensimmäinen eläinkirja, Viia-hiiri-kirjoja). Meillä on tykätty niistä hirveästi jo noin vuoden ikäisestä alkaen ja 4-vuotias lukee vieläkin niitä.

Tuossa Mimi-kirjassa ei taida olla mitään kosketuspintoja tms, en ole varma, kun meillä lapset lukee niitä itsenäisesti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja siitä on 1v5kk asti luettu ja siitä lapsi tykännytty jo 3kk ajan. Kuvat ovat tosin aika epäselviä valokuvia, kun norsuäidistä ei näy kun jalat, eli lapsi ei tajua että siinä on se äiti-norsu, vauva-norsun vieressä. Ja tiikerivauvatkin on niin ruohon seassa että ei niitä oikein kunnolla erota tiikereiksi. Ja äiti tiikeristäkin näkyy vain pää. Eli ei ole mielestäni mikään paras kuvakirja ns eläinten opettelukirjaksi. En ostaisi kaupasta. Ilmaiseksi kuitekin tuli kampanjasta, joten ok.

Se nuku hyvin mimi-kirja oli niin abstrakti, että en vielä näin pienelle tilannut, kun näin sen kaverin luona. Siinä ei ollut mielestäni mitään mielenkiintoista. En tiedä sitten tykkääkö lapset.

siitä Lego-kampanjasta. Tuossa ' Äidin kanssa' kirjassa on valokuvia emoista esim. jääkarhusta, apinasta, valaasta, tiikeristä jne. pentuineen ja pieni teksti vieressä tyyliin " Minä olen valaan poikanen. Olen suuri, vaikka olen vielä vauva. Äiti opettaa minua elämään vedessä..." Viimeisellä sivulla on sitten kuva ihmisvauvasta äiteineen. En ehkä olisi itse ostanut kirjoja kaupasta, mutta ihan ok ovat, vaikkakin Disney-yhtiöiden...Parhaita varmaan n. 2-vuotiaalle?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat