Vierailija

Mun miehellä on parin viikon päästä synttärit, enkä millään keksi mitään lahjaa hälle..jotain mitä hän tarviis tms.

Kerronpa jotain mikä vois auttaa teitä keksimään jotain..

-Hänellä on pitkät hiukset(joista minä en kamalasti tykkää..) ja tatskoja

-Tykkää pitää vain yhdenlaisia housuja, joita ei meinaa löytää enää mistään täälläpäin..sama homma paitojen kans..(ja pitää vain t-paitoja/hihattomia)

-Kuuntelee metallimusiikkia ja lukee, (mutta keneltäkään suosikilta ei oo tullut mitään uutta matskua pitkiin aikoihin) ja jos onkin, niin itse ostaa..

-Meillä on 1 lapsi ja toinen tulossa(mitään alkoholiin liittyvää lahjaa en haluis ostaa, muistuttaa ehkä mieluummin että perhe on ja tarvii myös häntä..)

Olisin kiitollinen, jos joku heittäisi jotian lahjaideaa..täällä kun tuntuu liikkuvan niin kekseliästä porukkaa:D

Kommentit (4)

Kuva lapsista pakaraan! :D

Tai oikea kuva kivaan kehykseen.. ? Itte hankin joskus kuvan lapsistamme miehen työpaikalle, tykkäs ja haluis uuden virityksen myöhemmin kun lapset isompia..

Riittäiskö ihan jos lapsi piirtäis kuvan isille? Teette isin herkkuruokaa, meette vaikka Simpsoneita kattoon?

Tulikin jo muutama kiva idea, kiitos niistä..

Meijän lapsi on vasta vähän päälle 2v. joten ei oikeen osaa viel piirtää tai jaksa istua elokuvissa, mies tosin haluaa mennä sen Simpson-elkan kattoo, menee vissiin yhden kaverinsa kans..

Tuo valokuva tosin oli kiva idea..

-Ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat