Vierailija

Minä vein isoihin häihin morsiusparin toiveiden mukaisesti lahjaksi rahaa. Lahjapöydällä on vain muutama paketti, vaikka olivat isot häät. Moni muukin oli vienyt rahaa, enemmistö vieraista.

Niin mitä teki morsiuspari häiden jälkeen? Käytti rahat isomman AUTON hankkimiseen!!!

Siis voi juma... Eikö muuta keksineen. Ostivat vielä käytetyn peltilehmän, jonka arvo laskee.

Olisivat nyt lähteneet rahoilla vaikka häämatkalla tai olisivat ostaneet kotiin jotain mikä säilyy.

En kyllä oo kuullutkaan ennen että hääpari ostaisi lahjarahoilla käytetyn auton, voi apua !

Sai olla viimeinen kerta kun vien lahjaksi rahaa. Ymmärrän sen jos ylioppilas laittaa lahjarahojaan ajokorttiin, mutta vähän paksua kyllä jos häälahjarahoilla ostetaan käytetty auto. (vanhemmat maksoivat häät, joten ei mennyt hääkustannuksiin lahjarahoja)

Kommentit (14)

No miksi ihmeessä morsiuspari ei ITSE saa päättää mihin lahjarahansa laittaa?? Jospa isommalle autolle on ollut tarvetta ja vaikka ei niin tarviiko siihen lupia pyytää mihin ne pistää? Vieraille on kumminki juhlat jo järjestetty.

Oletpa tiukkapipo!!!

eikä niitä varsinaisesti luovutetakaan, kun ne annetaan lahjaksi? Minä kun luulin, että lahja on sellainen, joka on sitten sen saajan omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle on ihan sama mihin mun antama lahjaraha menee. Mä oon niin huono keksimään lahjaa, että musta on ihanaa kun joku pyytää rahaa lahjaksi niin eipä tertte stressata että mitä ihmettä ostais. Eikä tartte miettiä lahjalistalta että mihin mulla on varaa. Annan aina tietyn summan häälahjaksi, en enempää enkä vähempää.

" Eikö ne nyt mitään tarpeellista ja hyödyllistä keksineet."

Musta on ihan sama, mihin sen rahan käyttää. Kukin tavallaan. Mekin ostimme häälahjarahoilla kameran, puutarhavälineitä ja työkaluja. Olimme muuttaneet omakotitaloon just silloin. Enemmän kuin tarpeen ovat nuo työkalut olleet.

kahvikupilla ei pääse töihin!!!

Kyllä minun mielestä arki pitää ensin saada sujumaan ja sitten katsoa sinne astiakaappiin.

Mutta jokainen tyylillään. Voi sitten kiillotella niitä kippoja kun vanha auto on jo hengenvaarallinen...

oikeasti ne lahjarahat kuuluu asetella vitriiniin ja ihailla niitä sieltä päivittäin ja esitellä vieraille, että tuo viisikymppinen tuli kaija-tädiltä, mutta pertti-eno perheineen antoi vain tuon ryppyisen kaksikymppisen. ei niitä lahjarahoja saa mihinkään käyttää, te sivistymättömät juntit.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat