Vierailija

Mun mielestä ei - usein kans nähnyt niin, ettei ole virallinen liputuspäivä, mutta lippu salossa, siis joku kuollut, hautajaiset, häät tai muuta kunnioitettavaa. Siinä sitten naapuri juhlaliputuksen vieressä laittaa kalsareitaan narulle!

Kommentit (9)

Sain oppia tämän kantapään kautta, kun minulle tultiin jonakin liputuspäivänä huomauttamaan asiasta... Nolona kipaisin pyykkini sisälle ja opin läksyni :)

Isossa taloyhtiössä saattaa olla aika useinkin jollain jotain kissanristiäisiä. Kyllä minä ainakin veisin pyykkini kuivumaan vaikka lippu olisinkin salossa. En ole ikinä edes tullut ajatelleeksi moista asiaa enkä todellakaan olisi huomannut katsoa onko jonkun pyykit kuivumassa liputuspäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Haista paska!

Miksi ihmeessä kiinnostaa? MISSÄÄN EI OLE KIELLETTY PYYKKIEN KUIVAAMISTA! Hanki elämä!

Ihan oikeesti!! Kauheen moni asia täälä ei ota päähän, mutta oikeesti: missä vitussa ne pyykit pitää kuivattaa jos ei narulla? Jos pitää pyykkiä kuivattaa niin niitä kuivatetaan niille varatussa paikassa.

Pyykkipaikka on kai susta seuraavana väärässä paikassa! Anna olla, jos ei ole mitään isompaa ongelmaa niin HYVÄ! Älä hakemalla hae riitoja tai ongelmia! Pyykkiä saa kuivata kun liputetaan!!!!!!!!!!!

Siis, ihan oikeassa olet. Ei todellakaan ole hyvien tapojen mukaista mennä pilaamaan liputuspäivää 'pyykeillä liputtaen'. Liputuspäivä olkoon se virallinen liputuspäivä tai jonkun oma juhlapäivä on sen verran arvokas asia, että ottaisin pyykeillä liputtamisen samanlaisena kuin

keskisormen näytön juhlalle. Pidetään lippu arvossaan!

Lainaus:

Mun mielestä ei - usein kans nähnyt niin, ettei ole virallinen liputuspäivä, mutta lippu salossa, siis joku kuollut, hautajaiset, häät tai muuta kunnioitettavaa. Siinä sitten naapuri juhlaliputuksen vieressä laittaa kalsareitaan narulle!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat