Vierailija

Asukastoimikunnassa YKSI ja SAMA henkilö toimii: Puheenjohtajana, sihteerinä ja rahastonhoitajana. Väittää muka, ettei poikkea muista jäsenistä MITENKÄÄN!!! EI ole ollut yhtään kokouksia tms. Vain tämä kyseinen henkilö ottaa aina JONKUN(YHDEN) henkilön kanssa jonkun asian hoitaakseen ja sitten vaan toimii!! ILMAN, että muut tietävät mitään. ONKO tämä täysin LAILLISTA???

Kommentit (10)

mutta jos itse olisin kiinnostunut myös hoitamaan ja päättämään niin tuossa tilanteessa ottaisin yhteyttä isännöitsijään.

Mutta mitä sinne tunkemaan jos ei ole kiinnostusta hoitaa sitten asioita jatkossakaan eli yhden asian vuoksi turha vaivautua.

isännöitsijähän on vain hänen palkollisensa. Joillain ihmisillä valta kihahtaa päähän vaikka sitä ei oikeasti heillä edes pitäisi olla, ja isännöitsijät ja taloyhtiöiden puuhamiehet ovat tästä tyypillisiä esimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siellähän asukastoimikunta valitaan vuosittain ja ehdotuksia uusista jäsenistä voivat tehdä kaikki asukkaat.

Jos noita kokouksia ei ole ollut tai ne on pidetty yhden ihmisen läpihuutotilaisuuksina, voit ottaa yhteyttä isännöitsijään joka auttaa tilanteen ratkaisussa. Periaatteessa homman tosin pitäisi selvitä jo sillä, että seuraavassa kokouksessa, esität vastehdotuksen asukastoimikunnan kokoonpanosta, jolloin on pakko järjestää äänestys.

Eikös ne ole pikemminkin jokaisen asuntoyhtiön (tai vuokranantajan) itse säädeltävissä, millälailla ja minkälaisilla kokoonpanoilla ne toimii? Tietenkään tuo ei ole mitenkään suotavaa, että yksi henkilö tekee kaikki päätökset, mutta varmaan siihen on jokin syy miten tilanne on tuohon mennyt. Usein noissa on se ongelma että vapaaehtoisia toimijoita ei löydy, mutta pihaparlamentti kyllä haukkuu kaikki ratkaisut kun joku sitten velvollisuudentunnosta hommaan suostuu. Ilmottaudu itse seuravaksi taloudenhoiatjaksi, niin saatte ainakin vähän vastuuta jaettua!

isännöitsijän luvan. YKSIN käy kokouksissa isännöitsijän kanssa. Muut jäsenet ovat mukana VAIN SIKSI, että asukastoimikunta saisi rahaa, joilla ostella kaikkea, mikä sopii tuolle kyseiselle HENKILÖLLE!! Kaikki pyörii vain tuon kyseisen henkilön ympärillä, jos hän ei pidä jostain asiasta, niin silloin se EI onnistu!!! Vaikka muuta haluaisivat!! YHTÄÄN kokousta EI ole IKINÄ ollut! Ainoastaan tuo henkilö pitää itse omia kokouksia aina jonkun henkilön kanssa ja itse päättää kaikesta!! Mun mielestä haisee ja pahalle!!;((

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat