Vierailija

kauppaan pitää rynnätä väsyneiden ja nälkästen lasten kans niin,että ne pitää syöttää jo sielä kaupassa ennen kun ostokset on edes omia!

Kommentit (6)

Kun on säännölliset ruoka-ajat, ei tule mitään ongelmia. Jos ruoka-aikana ollaan jossain reissussa, käydään ravintolassa tai kahvilassa syömässä niin ettei nälkä yllätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Siis mitä ihmeen (uus)avutonta siinä on, että lapselle annetaan syömistä?

Siinä on uusavutonta se, että paikka on väärä, jos tarkoitat kaupassa syöttämistä. Ei se tietysti sinun vikasi ole jos olet itse aikoinaan kasvanut sellaisessa perheessä, ettei äitisi ole sitä sinulle opettanut. Vaikea minunkaltaiseni, kunnollisessa perheessä kasvaneen kuvitella millaista elämä on jos ei ole sääntöjä, vaan kaikki, kuten kaupassa syöminen, on sallittua. Siksi minäkin vaadin lapsiltani jotain, koska minultakin on aikoinani vaadittu asioita.

Mutta itsehän lapsesi parhaiten tunnet. Jos heillä ei ole resursseja selvityä kauppareissusta ilman että syö sitä sun tätä ennen kassaa, niin ei kai sille mitään voi. Jotkut vain ovat yksinkertaisempia tajuamaan asioita.

tai suklaapatukat jotka syödään sitten heti maksettuani ja sitten menemme uusinta kierrokselle kauppaan, kun kaikilla on masu hieman saanut murua, ettei ihan tyhjä ole. Eikä minusta tuo ole iso vaiva, vaikka minulla on 4 alle 6-vuotiasta.

Jos lapset ovat väsyneitä, jätän suosiolla kauppareissun käymättä heidän kanssa ->> kauppaan kerkeää myöhemminkin tai aiemmin väsymystä, tai voin käydä siellä yksin kun mies tulee töistä kotiin tai mies voi käydä kun tulee töistä. Kaupat kuitenkin auki 07:00-23:00, kyllä siinä välissä kerkeää kaupassa käydä, ilman että lapset ovat nälkäisiä tai väsyneitä.

Elämä on hankalaa, mutta vain jos siitä itse tekee hankalan.

Vierailija:

Lainaus:

kauppaan pitää rynnätä väsyneiden ja nälkästen lasten kans niin,että ne pitää syöttää jo sielä kaupassa ennen kun ostokset on edes omia!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat