Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mies epäili että liukkari (ceridal) sisältää jotain puuduttavaa ainetta, kun tuntuu että tunto lähtee munasta kun sitä käyttää pannessa.

tajusin tossa just että siitähän sen johtuu, että taitaa olla paikat sen verran löystynyt, että kun siihen vielä laittaa jotain liukastetta, niin eipä siinä enää tunnukaan miltään. ;(

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

olennaisesti löysty. Mutta odotappa kun saat punnata sen vauvan ulos!

Sen jälkeen ei ainakaan kortsun ja liukkarin kanssa tunnu YHTÄÄN MILTÄÄN. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, että miehellä on poikkeuksellisen paksu penis. Jos olet yhtään kiinnostunut parisuhteestanne, tajuat treenata lihakset kuntoon alatiesynnytyksen jälkeen. Siis sitten kun olet siitä toipunut. Minua masentaa ainakin ihan helvetisti se, saanko koskaan enää kokea tiukkaa tavaraa. Vaimo kun ei oikein tajua kuinka tärkeää se on, vaikka kuinka suoraan sanoisi.

Saan muuten itsekin niin.

t: kolme ulos punnertanut

Vierailija:

Lainaus:

Sen jälkeen ei ainakaan kortsun ja liukkarin kanssa tunnu YHTÄÄN MILTÄÄN. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, että miehellä on poikkeuksellisen paksu penis. Jos olet yhtään kiinnostunut parisuhteestanne, tajuat treenata lihakset kuntoon alatiesynnytyksen jälkeen. Siis sitten kun olet siitä toipunut. Minua masentaa ainakin ihan helvetisti se, saanko koskaan enää kokea tiukkaa tavaraa. Vaimo kun ei oikein tajua kuinka tärkeää se on, vaikka kuinka suoraan sanoisi.

Minuakin masentaisi, jos minulla olisi niin pieni penis ettei tunnu missään :`(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siitä on 4vuotta aikaa. mies kyllä kovasti väittää etten todellakaan ole löysä. mutta tuskimpa mies sitä suoraan uskaltaisi/kehtaisi sanoa, vaikka olenkin pyytänyt sanomaan jos paikat löystyy.

Mies töihin, niin että naisen oma liukaste ehtii mukaan toimintaan. En usko, että voit olla niin " löystynyt" . Lantionpohjanlihasten jumppa on kyllä aina paikallaan, että niitähän voit treenata!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat