Vierailija

Nyt tosin olen ollut melkein kaksi vuotta töissä, mutta nyt taas työttömyys uhkaa ja eipä haluaisi töistään luopua! Mutta voi olla etten voi paljoa vaikuttaa.

Sivut

Kommentit (49)

Tuskin on kymmentä kilometriä pitempää työmatkaa!

Ja mä kyselin että millä seudulla, meiltä päin käydään pitkälläkin töissä, ei suinkaan kotona kukaan käy töissä, mutta sun ymmärtämiskyvyssäsi on varmaan jotain vikaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Töitä löytää kun on ahkera. Ei välttämättä heti pysyviä, mutta töitä. Ettei tarvitse keikkua viiden vuoden putkia työttömänä.

2

Mutta jos sitä ei ole itse kokenut, sitä ei ymmärtää!

ap

Vierailija:

Lainaus:

Eikös ne siihenkin syydä rahaa työvoimatoimistoista. Ja lisää saa kaiken maailman kehitysrahastoista.

Ja kyllähän se vaatisi onnistuakseen jonkinlaisen idean ja pääomaakin, minulla ei ole kumpaakaan!

ap

90 luvun laman aikaan olin 1,5 vuotta työttömänä ja nytkin on jo 400 työttömyyspäivää takana, tässä välillä tosin olin puolen vuoden pätkän töissä, toivottavasti kohta jotain löytyis vaikka lyhytaikaista, vakipaikasta en uskalla edes haaveilla.

Minä olen ahkera. Ensimmäisen kesätyöpaikkani sain 15 vuotiaana ja siitä lähtien tein joka kesä töitä siihen saakka, että sain ensimmäisen koulutusta vastaavan työpaikan. Opiskelin suoraan lukiosta akateemisen koulutuksen. Työelämässä olin 10 vuotta yhtäjaksoisesti. Äitiyslomiakin pidin vain pari kuukautta, koska mieheni jäi kotiin lapsen kanssa. Sitten yritys meni alta ja jouduin/pääsin työttömäksi.

Tänä aikana olen lähettänyt 10-50 työhakemusta kuukaudessa.

Moneen paikkaan olen ylikoulutettu.

Moneen paikkana minulla on vääränlainen koulutus.

Moneen paikkaan minulla on vääränlainen työkokemus.

Moneen paikkaan ei kelpaa työttömät.

Nyt olen puoli vuotta töissä. Sen jälkeen tiedän, tuleeko tästä vakituinen työpaikka.

Turha tulla sanomaan, että mene töihin. Ei se ole menemisestä kiinni.

Palkasta ja paskahommista puhutaan, mutta tosiasia on että työttömäksi ei jäädä! Satavarmasti!

t. sairaanhoitaja, joka edelleen odottaa sitä palkankorotusta

Vierailija:

Lainaus:

Taas se alkaa. Pitääkö sitä asua siellä peräkylän takahikiällä muiden elättinä?

Ja en minä valitakaan, vaan totean että tiedän mitä se on!

ap

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ja hyviä tekijöitä tarvitaan koko ajan lisää.. Joten

tulen sitten syyskuun alusta töihin, jos on yhtään tällä seudulla!

ap

ap tarjoutui töihin, joten kai tämä työn tarjoaja voisi ilmoittaa, missä niitä työpaikkoja on.

täystyöllistetty. Olen tosi ahkera ja hyvä paitsi tekemään töitä, myös hakemaan töitä. En tiedäkään, miten joku pystyy makoilemaan viisi vuotta putkeen.

2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat