Vierailija

Eilen ja toissapäivänä käytiin, verikokeet otettu ja tutkittu. Toinen korva lievästi ärtynyt, ei kuitenkaan tarpeeksi lääkärin mielestä antibioottikuuriin.

Lapsi, 1v. Kuume sentään laskenut. Mutta kiukkaa vain, valittaa kokoajan kipua. Mitenkään ei ole tyytyväine. Särkylääke ei auta kuin hetken.

Sääliksi käy pieni, ja minä olen niin väsynyt. Perjantai jälkeen en minä, enkä vauva ole nukkunut. Tai on vauva nukkunut, tissillä tai miun sylissä heijaamalla.

Kommentit (3)

Ja kun panadooli ei auta. Lapsi vain valittaa kipua.

En miekään tiedä mitä hyötyä olisi viedä lääkäriin, kun sama päivystäjä siellä on kuitenkin.

Mutta ei tämä homma näinkään toimi.

Aiemmissa korvatulehduksissa ollaan saatu antibiootit ja kiukkuilu on loppunut parissa päivässä.

Ei se tauti päivässä parane. Jos kerta eilen kävitte eikä lääkäri nähnyt syytä antibiootteihin, niin tuskin tänään on mitään suurta muutosta tapahtunut). Korvatulehduksissakin suositellaan että niitä hoidetaan ekat pari päivää pelkillä kipulääkkeilä, joten mitään hoppua ei lääkäriin ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ymmärsin että lääkäri katsoi ne korvat eile, mutta jos ne on viimeksi katsottu perjantaina ja vauva on sinusta muuttunut kärttyisämmäksi sen jälkeen, niin ehkä ne voisi sitten katsoa uudestaan.

Flunssathan nyt kestää sen viikon pari joka tapauksessa eikä antibiootit auta kuin bakteeritulehdukseen. Joten jos lääkäri on edelleen sitä mieltä, ettei tulehdusta ole, niin sitten ei auta kuin kestää. Kipuun voisit antaa jotain muutakin, kokeile vaikka Burana-suppoa ja pyydä joka tapuksessa lääkäriltä resepti kunnon särkylääkkeelle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat