Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kertokaas jos joku on kärsinyt samasta vaivasta. käyn vessassa juuria ennen seksiä, mutta silti heti kun mieheni alkaa nuolla minua tuntuu että kohta lirahtaa. sama jos hän sormettaa tms. niin kun tunnen että orgasmi on tulossa, niin iskee tajuton kusi hätä ja pakko lähteä vessaan.

jos on samasta vaivasta kärsineitä, niin kertokaahan loppuuuko se synnytykseen, ja voiskohan sitä jotenkin saada pois?

Kommentit (4)

kozska hwti kun pääsen vessaan ja rentoutan lihakset, niin ei epäilystäkään, etteikö olis viime hetkellä päässyt vessaan. Orgasmin saamiseen vaan pitäisi nuo samat lihakset rentouttaa, joten pistää välillä ärsyttämään tää ongelma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En vaan ole malttanut lopettaa yhdyntää siihen (en saa orkkua suu- tai käsiseksillä) ja olen sitten vaan vähäksi aikaa rauhoittanut tilanteen.. ja saanut kohta räjähtävän orkun.

LUULEN, että voisi tulla ejakulaatio, jos antaisi mennä vaan, mutta en ole uskaltanut -vielä- vaikka mies on kannustanutkin, että kokeillaan ihmeessä, jos tulisi. Jokatapauksessa orkku näillä kerroilla on ollut todella iso! :-)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat