Vierailija

että minua ei haluta seksi, paikat on kuivat, eikä kiinnosta läträtä liukkarin kans kun se entisestään vie haluja pois jos nyt vähän on päässyt tunnelma kohoamaan. Ja, joskus tää liukkari mielestäni kirvelee, onko normaalia? vai onko mun paikat vaan ´niin kuivat ja kirvely johtuu siitä. Ja joskus yhdyntä myös sattuu, tuntuu että sisälläni tää miehen vehje kasvaa kohtuuttoman isoksi ??!!

Rakastan miestäni yli kaiken, hän on noin niinkun muutoin todella vetävän näköinen, pitkä, komea, mukava, huomaavainen jne jne, mihin aikoinaan rakastuinkin.

Johtuuko tää vaan synnytyksestä, hormooneista vai mistä? Miten ihmeessä moni raskautuu niin nopeaa edellisen lapsen jälkeen, onko uusi raskaus todella alkanut halutusta seksistä kummankin toimesta, vai vaan miehen halujen täyttämisestä?

Kommentit (17)

Mulla oli halut tallella ensimmäisen jälkeen, mutta toisen lapsen jälkeen halut palautuivat vasta noin puolen vuoden päästä synnytyksestä.

ehkäpä tämä on luonnon keino ohjata lisääntymistä jotenkin järkevään sykliin. Eli tuo on aivan _luonnollista_ ja kestää oman aikansa.

Sinulla täytyy olla todella helppo vauva, kun jo nyt haluat toisen hoidettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua aina jaksaa huvittaa nämä lapsuuden päättyminen liian varhain-jutut. Ei lapsi joudu jättämään lapsuuttaan kesken, jos hänelle syntyy pikkusisarus.

Jos ei ole, niin ethän niitä halujakaan sitten vielä tarvitse ainakaan siihen lapsen tekoon.

Jos kuukautisia ei vielä ole, niin ehkä halut paranee siihen mennessä, kun kuukautiset alkavat.

Ja noin muuten, jos nyt todellakin ajattelet jaksavasi toisenkin lapsen heti perään (vaikka mun mielestä heti perään olisi myös, jos tulisit vuoden päästä raskaaksi), niin eihän lapsen tekoon haluja tarvita. Sen kuin alat laskeskelemaan ovulaatioaikoja tai testaamaan sitä, ja sitten harrastatte suunniteltua seksiä oikeaan aikaan. Ei lapsenteko haluihin perustuvaa hommaa tarvi olla.

Imetys voi hyvinkin jäädä lyhyemmäksi raskauden vuoksi, ja kyllä nelikuinen vauva vielä tarvitsisi sitä äidinmaitoa ihan tosissaan. On mun mielestä aika karua tehdä pakolla toinen lapsi heti perään, ja siksi toiselta viedään hänen perusoikeutensa äidinmaitoon.

varsinkin kun samalla pitäisi pystyä hoitamaan sitä pikkuvauvaa. Ja esikoinenkin on vielä pieni, vaatii vahtimista koko ajan.

Sinuna odottelisin hetken.

Kyllä nyt kuitenkin useimmilla ne kuukautiset ovat merkki siitä, että voi oikeesti tulla raskaaksi. Se, että jotkut tulevat jo ennen ei tarkoita sitä, että se olisi tavallista. Mutta koska niitäkin on, niin siksi siitä varoitellaan.

Mun mielestä on kuitenkin omituista, jos joku yrittää raskaaksi jo ihan tosissaan, vaikka ei vielä ole edes kuukautisia. Voihan sitä tietysti rakastella silloinkin, ja voi tulla raskaaksi, mutta ei ne mahdollisuudet siinä kovin kummoiset ole.

No kerropas sitten kaikkitietävä että miten minä onnistuin tulemaan raskaaksi " vasta" 9 kk synnytyksen jälkeen...ilman että oli siis vielä kuukautiset alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen?? Eka ovis tuolloin vain?:) Kyllä se ovis kuule voi olla ilman niitä kuukautisiakin synnytyksen jälkeen kun hormonituotanto on muutenkin vielä " sekaisin" !

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat