Vierailija

Nukutko selällään vai mahallaan? Mikä on pituutesi ja tyynysi koko?

Onko hyvä tyyny, ainakin kallis??

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eniten nukun kyljellään, joskus selälläänkin. Tottuminen Tempuriin vie noin kuukauden ekakertaliselta, mutta sitten ei enää pois vaihtaisikaan. Mulla on ollut se nyt 1,5 vuotta. Miehellä perinteinen vieressä.

Aikanaan mietin tätä ja akanatyynyä, kun oli aina niskat jumissa herätessä. Tuon ostin, tyytyväinen olen ollut. Hirssiakanat olisi voineet toimia myös, ruskovillan tyyny siis.

En minä muuten nukukkaan mutta uni tulee parhaiten mahallaan. Siitä sitten käännyn. Entä jos on lyhyt kaula niinkun minulla niin sopiiko tempur? nuo muotoillut ovat aina liian korkeita.

Mietin vielä, että oliko hyvä hankinta vai ei...

Itse asiassa tykkään tyynystä nyt, kun olen tottunut siihen. Sen kanssa on pakko nukkua kyljellään (tai selällään) eikä se ole ongelma. Pulmani on se, että meillä on niin kova patja (futon), että hartiat tahtovat mennä " lysyyn" tyynyä käytettäessä (jos ymmärrätte, mitä ajan takaa ;-)

Eli jos nukun vasemmalla kyljellä, oikea hartiaseutu ei lepää rentona vaan se nousee päätä kohti ja on hieman hankalassa asennossa. Sen vuoksi niskanseutu ei siis kuitenkaan ole ihan rento - joka taas tietty on tavoite tyynyn kanssa nukkuessa.

Mulla on M-kokoinen tyyny ja olen miettinyt myös sitä, että josko se on liian matala. Toisaalta se tuntuu sopivalta...

Kuten näkyy, en ole vielä ihan sinut tyynyn kanssa, mutta en siitä kyllä haluaisi luopuakaan.

kokoni on 175cm, 65 kg

Tyyny on muistaakseni kokoa m.

Kaupassa kannattaa kokeilla, mikä koko tuntuu hyvältä. Niin minä tein myyjän avustuksella. Mulla on siinä vielä sellainen hengittävä suojapussi päällä ja sitten tyynyliina.

Tämä millenium sopii paremmin selällään nukkumiseen, kuin perus Tempur. Mutta minä nukun eniten kyljellään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat