Vierailija

oletetaan kaikkien harrastavan ja sellaisen joka ei näistä pidä katsotaan olevan jotenkin outo. Kuinkahan moni nainen suostuu noihin juttuihin ihan vaan sen takia että pelkää miehen muuten jättävän?

Sivut

Kommentit (56)

k*llinlutkuttajien kehumaan.

Kohta joku taas kertoo kuinka ihanaa on hieroa miehen eturauhasta = työntää sormensa/kätensä miehen peräaukkoon ja hinkata.

Ei ole normaalien puuhaa tuollainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mäkin veikkaan, että toi anaali villitys on teinien juttu. Itsekkin päätin mieheni kanssa kokeilla, mutta eihän siitä mitään tullut kun miehellä on hyvän kokoinen muna. Sattui liikaa...eikä oikein mahtunut.

Nyt siis tiedän, että anaali on pienimunaisten miesten hommaa!

Vierailija:

Lainaus:

kumminkaan päin. Itse nautin sen saamisesta sekä antamisesta yhtä paljon. Mies vain ei tykkää. Inhottavaa kuulemma ajatuskin. On sentään suostunut kokeilemaan pari kertaa.

kumminkaan päin. Itse nautin sen saamisesta sekä antamisesta yhtä paljon. Mies vain ei tykkää. Inhottavaa kuulemma ajatuskin. On sentään suostunut kokeilemaan pari kertaa.

Vierailija:

Lainaus:

^ miten nuo liittyvät ihanaan ja hellään suuseksiin?

Siten, että _sinusta_ suuseksi on ihanaa ja hellää. Mites peppuseksi?

Tässä ketjussa on parikin naista (?) ilmoittanut tykkäävänsä ihanasta ja hellästä peppuseksistä. Joku sitten nauttii S/M-jutuista, ja he todennäköisesti määrittelevät ne itse ainakin ihaniksi, jos ei nyt ihan helliksi puuhiksi. Joten sinunkin oikeastaan pitäis tykätä sitomisleikeistä, koska kuka helevetin hullu nyt nautinnosta kieltäytyy?

Pointtina siis se, piikkilangasta väännettynä:

Jos joku ei tykkää jostain jutusta, siihen voi liittyä joku trauma, tai voi olla liittymättäkin. Jos ei vaan tykkää. Kaikkea ei pidä yrittää psykologisoida. Freud taisi sanoa, että joskus sikari on vain sikari.

ei välttämättä mitään tuollaista. Joillekin suu vain ei ole alapäätä varten.

Mun mielestä aika normaalia ettei tee mieli toisen alapäätä nuoleskella.

Ihmisen luontoon kuitenkin kuuluu uteliaisuus..

Suuseksiä olen luullut ihan normijutuksi kahden ihmisen välisessä seksisuhteessa, kunnes täällä törmännyt näihin pinkoihin, jotka ei koskaan vois kuvitella munaa suuhunsa tyrkättävän=)

Peppuseksistä senverran, että ei ole kaikkien juttu, mutta eikö sitä kannata ensin kerran ujuttaa sielläkin, niin tietää edes mistä puhuu.

Mä tuun heti märäksi jos imen miestä, ja sekin tykkää nuolla minua. Anaalista mies pitää enemmän kuin mä, ollaan kokeiltu muutama kerta mutta en enää halua sitä, joten mies joutuu olemaan ilman peppua.

Mieshän se on siinä se joka ei anna! Ei kai se naisten vika ole? Tai jos on, sitten puolestaan on miesten vika, että on naisia jotka eivät ota suihin.

siis lähinnä se että mä pussaan lapsiani samalla suulla millä imisin miehen vehjettä. yököttää. mies joskus alkuaikoina antoi mulle suuseksiä, mutta siitä mä en tykännyt sitten tipan tippaa. anaalia ollaan kokeiltu kerran.

Suuseksi kuuluu ohjelmistoon, mies tykkää kun otan suihin, mutta ei yhtään tykkää itse antaa suuseksiä, ei ole koskaan edes kokeillut, ei edes sormillaan hyväile.

meinaan kuolla jo hampaita harjatessa yökkäilyyn, saati sitten että suuhun tunkee jotain siitä isompaa. Mies joskus nuolee mutta en nyt niin hirveesti tykkää siitäkään.

ei todellakaan kaikki miehet ole suusexin perään, puolin tai toisin. onks kauheen vaikea käsittää ettei asialla ole mitään tekemistä häveliäisyyden tms kanssa?? ei vaan natsaa kaikille..

Vierailija:

Lainaus:

oletetaan kaikkien harrastavan ja sellaisen joka ei näistä pidä katsotaan olevan jotenkin outo. Kuinkahan moni nainen suostuu noihin juttuihin ihan vaan sen takia että pelkää miehen muuten jättävän?

Ja suuseksistä sen verran, että ainakin mulle tärkeintä seksissä on tuottaa mielihyvää toiselle ja samalla saada sitä itsekin.

Jos on jotain estoja ettei voi edes kokeilla, niin kyllä siellä taustalla on joku trauma tms.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat