Vierailija

Kommentit (15)

Hän myös miehensä kanssa soittelee mielestäni ihan turhia puheluita asioista, jotka voivat hyvin odottaa siihen kun istutaan nokakkain illalla... Kovin tutun kuuloisia nuo mainitsemasi esimerkit... :o) Kai tuo on tuota nykyajan juttua, että on oltava aina tavoitettavissa. Samat tyypit vetää sitten slaagit, jos toinen ei syystä tai toisesta vastaakaan... " Nyt sille on tapahtunut jotain..." Juups...

Morre:

Lainaus:

Siskoni ja hänen miehensä soittelevat - ja paljon! Ok, se sopii heille, mutta ihmettelen silti:

" Hei kulta! Sulle tuli tiliote postista."

" No moi! Mä lähden käymään kaupassa kun maito loppui."

" Moi! Mitäs puuhailet? Onko ollut kiirettä?"

" Heips! Näin Matin ja Maijan kaupassa. Lähettivät terveisiä."

" Moi taas! Unohdin sanoa, että Maija kyseli meitä kahville jossain vaiheessa."

" Moi! Ville tuli koulusta. Olivat saaneet matikasta neljä tehtävää läksyksi! Kauhee määrä!"

jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies saisi halvauksen jos soittelisin hänelle, ellei toki kyseessä ole hätätapaus.

Siskoni ja hänen miehensä soittelevat - ja paljon! Ok, se sopii heille, mutta ihmettelen silti:

" Hei kulta! Sulle tuli tiliote postista."

" No moi! Mä lähden käymään kaupassa kun maito loppui."

" Moi! Mitäs puuhailet? Onko ollut kiirettä?"

" Heips! Näin Matin ja Maijan kaupassa. Lähettivät terveisiä."

" Moi taas! Unohdin sanoa, että Maija kyseli meitä kahville jossain vaiheessa."

" Moi! Ville tuli koulusta. Olivat saaneet matikasta neljä tehtävää läksyksi! Kauhee määrä!"

jne.

Välillä soiteltiin vähemmän, nyt taas useammin. Nyt ollaan oltu melkein viikko erossa ja mies vielä ennen nukkumaan menoa halus kuulla mun äänen ku oli niin ikävä niinkuin mullakin... Ja ollaan oltu naimisissa vuosia ja lapsiakin on...

Jutellaan kyllä sitten kun kotiin päästään. Tekstari voidana kyllä lähettää tyyliin " pääsin jo töistä, käyn hakemassa lapset" niin että toinen tietää... Me nimittäin pyritään siihen, että se joka pääsee ensin hakee lapset, ei niin että automaattisesti vaikka äiti hakee.

Ihmettelen tuota kun se muka on outoa?? Eikö tämä maailma revi ihan tarpeeksi erilleen, eikö ole hyvä jos haluaa toisensa kanssa puhua vaikkei nyt niin asiaa olisikaan??

Joskus kun mies ilta tai yövuorossa niin rupatellaan kun olen saanut lapset nukumaan. Mutta muuten soitellaan vain jos jotain oikeata asiaa. En ymmärrä miksi jokainen " tiliotekin" pitää ilmoittaa puhelimella, lol.

nim. 17 vuotta aviossa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat