Vierailija

Siis puhun nyt perhetyötä tekevistä järjestöistä ym. Isät ja lapset pääsevät luontoretkille, melomaan, lentämään ja pelaamaan. Äideille ja lapsille puolestaan on keskustelupiirejä, muskareita ja käsityökerhoja.

Haloo? Käsittämätöntä, että vanhoja sukupuolirooleja pidetään edelleen yllä näin. Vai olemmeko me äidit muka niin tylsiä, ettemme osaa muuta kuin nyhjätä jossain keskustelupiirissä lapsi kainalossa?

Kun jossakin järjestetään äidelle ja lapsille koskenlaskua, niin minä ilmoittaudun ensimmäisenä. Mahdankohan olla ainut?

Kommentit (16)

Pitääkö sitä aina olla niin kauheen jäyhä.

Vierailija:

Lainaus:

Eikö sinne tullut eräs perhe, joilla oli yksi hädin tuskin kävelemään oppinut lapsi mukanaan. Siinä sitten isä ja äiti vouhotti lapsensa ympärillä ja " jumppasivat" .

Ja joku kerta isän piti sitten oikein kuvata koko tunti.

Huoh....Yhden lapsen vanhemmat...sori nyt vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikö sinne tullut eräs perhe, joilla oli yksi hädin tuskin kävelemään oppinut lapsi mukanaan. Siinä sitten isä ja äiti vouhotti lapsensa ympärillä ja " jumppasivat" .

Ja joku kerta isän piti sitten oikein kuvata koko tunti.

Huoh....Yhden lapsen vanhemmat...sori nyt vaan.

Tulee just mieleen, että mies on ihan nössö ja nainen käskee miehenkin osallistu kaikkeen, koska onhan lapsi yhteinen=)

Siellä jumpassa ois voinu kumpikin käydä vuorotellen sen lapsen kanssa.

Meidän kunnassa kaikki kivat jutut on isille ja lapsille. On seikkailuleirejä, luontoretkiä ym. toiminnallista. Itse asiassa äideille ja lapsille ei mitään erityistä ole vauva-ajan jälkeen. Muskareissa ja perhekerhoissa on sekä isiä että äitejä.

Täällä juuri kerran järkättiin lennätystä isille ja lapsille. Minäkin olisin halunnut mukaan, joten soitin pääorganisaattorille ja kysyin, saavatko äiditkin tulla. Vastaus oli EI.

Lohdutukseksi minulle tarjottiin toisena iltana järjestettävää koko perheen puistoiltaa, jossa paistetaan makkaraa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat