Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei kaikki, joilla on käytössä Aventin tuttipulloja! Falskaavatko teidän Aventit ja valuttavat maitoa kierteiden välistä? Ovatko meidän pullot tai tuttiosat viallisia vai mistä tämä johtuu? Hermot menee nyt kyllä ihan totaalisesti ja kaikki pullot kohta roskiin ja merkki vaihtoon!!! (Ja kyllä, olen tarkistanut että tuttiosat ovat oikein kierteellä ja tiukasti kiinni.)

Nimim. maitoa taas enemmän vauvan vaatteilla ja sohvalla kuin siellä missä pitäis... aaargh!

Kommentit (8)

aventiin saatavana myös kertakäyttötuttipullon tutteja, ne tutit eivät sovi käytettäväksi tavallisessa tuttipullossa - vaan falskaavat. Eli tutteja on kahdenlaisa!

Samaa asiaa ihmettelin kerran Aventin pulloja myyvässä liikkeessä.

Vastaukseksi sain, että pullo vuotaa, jos se on liian tiukalla tai vaihtoehtoisesti kierteet/ tutin alapinta on märkä. Tavallisesti kuivaankin tutin ja kierteet ennen kiinnikiertämistä ja falskaamista enää harvemmin tapahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarkoitatko sitä hattua joka on ns. tuttisuoja tutin päällä

hattuna kun tutti pullossa kiinni? Vai mikä hattu...

Niin...mä olen myös saanut kamppailla tuon jengoilta

vuoto-ongelman kanssa ja mitään syytä en sille ole keksinyt.

" Vislaako" pullot teillä aina kuten on mainostettu että kuuluu

pieni vislaava ääni kun airflex-venttiili toimii. Meillä vislaa

satunnaisesti :-(

...valaisevista kommenteista! Mulla on varmaan pullot sitten liian tiukalla... eikä hattukaan aina ole ollut päällä, en ole yhtään tajunnut että pulloon tarvitaa tyhjiö tai että ko. asia vaikuttaisi falskaamiseen. Täytyypä kokeilla!

meillä myös valui kierteiden välistä jos oli vähänkin väärin kierretty korkki kiinni... eli tosi tarkkaan saa kattoo että menee oikeille jengoille, sitten ei vuoda.

Eivät falskanneet pullot koskaan, mutta kerran sain maidot syliini kun olin kiertänyt kierteen huonosti kiinni. Mulla oli käytössä myös Ainun tavispulloja, ja niistä jätin kierteen aina hieman löysäksi ilmastusta varten. No eräänä yönä puolinukuksissa luulin syöttäväni Ainun pullolla...

Aventit ovat myös vislanneet.

Otapa mahd. nopeasti yhteyttä Aventiin ja ilmoita probleemasta suoraan sinne ja/tai reklamoi myyjäliikettä (ensisijaisesti kannattaa ottaa yhteyttä myyjään).

KL.

Eli kyllä välillä vuotavat. Enkä myöskään tiedä mistä oikein voisi johtua. Mies niin sanoo etten vaan osaa laittaa kunnolla kiinni mutta kyllä ne hänenkin laittamansa välillä vuotaa.

Sitten aattelin että se olis vaan yksi pullon korkeista mutta en nyt tiedä siitäkään enää.

Ja esikoisella käytin Aventin pulloja myös enkä muista nyt että olis hirveesti vuotanut mutta aina välillä. Nyt kun taas mietin niin nyt ei enää vuoda niin usein ja saan sen vuotavan pullon kyllä aina toimimaan kunhan vaan laitan uudelleen kiinni tarpeeksi usein (2-3kertaa), joten en oikein tiedä mistä tuo vika nyt sitten johtuu. Mutta on TOOOSI rasittavaa!!

Muuten kyllä tykkään pulloista mutta tuo ongelma ärsyttää kovasti kun ne maidot sieltä sitten aina tupsahtaa äidin tai vauvan syliin :(

airflex tutti vaatii " tyhjiön" ja kun kiertää kiinni tulisi " hatun" olla päällä

itse huomasin maidon valuvan, jos en ollut pitänyt " hattua" päällä kiertässä

toinen on tuo minkä pocahontas jo mainitsi

itse olen ollut todella tyytyväinen pulloihin ja kun reissaa maailmalla avent on merkki johon saa " varaosia" ihan melkein maassa kuin maassa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat