Seuraa 

Semmoista, että tiedättekö, voiko canesten kuurin vielä käyttää ihan loppuraskaudessa, kun kohdun suu jo auki ?

Soitin teratologiseen keskukseen, jossa sanottiin, että lääkeaine, jota canestenissa on, ei ole haitallista sikiölle, kun niin vähän verenkiertoon sitä imeytyy, mutta sieltä myös sanottiin, että kantsis neuvolalääkäriltä tarkistaa, voiko sitä vielä käyttää..

Onko täällä muita, joita hiiva vielä vaivaa loppumetreillä ?

Ja onko hiivatulehduksesta haittaa syntyvälle vauvalle ? Voiko tarttua äidistä lapseen ? Terkka ainakin sanoi, että ei.

lion 38+2

Kommentit (4)

jonka neuvolalääkäri oli määrännyt. Oli aika vahva kuuri kuulemma. Lääkäri sanoi että hiiva voi tarttua vauvaan synnytyskanavasta ja siksi olis hyvä saada pois ennen synnytystä. Siihen en osaa vastata voitko käyttää kuurin jos paikat on jo auki.

Toivottavasti saat tämän ärsyttävän vaivasi hoidettua. Itsellä ei ole ikinä ennen ollut hiivaa, mutta tässä raskaudessa jo kaksi kertaa, toivottavast pysyy loppuajan poissa...

Luru 35+6

Canestenilla (kerta-annos) hiivan pois. Raskausvk 39+. Mulla oli jo ennen sitä todettu kohdun ulkosuun olevan auki, sisäsuun kiinni ja kaulaa 1,5cm jäljellä. Jos äidillä on synnytyksessä hiivaa, voi lapselle tulla suuhun mm. sammasta. Terkkarini soitti kätilölle jonka kanta oli että saa ja kannattaa hoitaa ihan loppumetreillä.

J.E.P 40+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos se hiiva on uusiutunut sinulla, niin kannattaa vaihtaa pesuaine ja kosteusvoide merkki. Jos ne ovat vaikka kesäkuumassa päässeet pilaantumaan tai vanhentumaan tms. Eihän kukaan kosteuvoidetta laita alapäähän asti, mutta kyllä se vaikka alushousuja pukiessa sinnekin asti voi kulkeutua housujen mukana reisistä/sääristä. Apteekin tuotteet ovat varma valinta oikean ph:n vuoksi, ja lisäksi niissä ei ole ylimääräisiä aineita ärsyttämässä alapäätä lisää. Minä uskon että mulla oli nuo kosmetiikka tuotteet syynä uusiutuvaan hiivaan. Kun vaihdoin merkit, niin loppui oireetkin.

Ja meidän neuvola sanoi että hiiva tarttuu lapseen, ja se pitää hoitaa pois ennen synnytystä. Siihen on tablettejakin joita saa reseptillä jos se hiiva uusiutuu monesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat