Vierailija

Rupee ihmetyttään molempia kun ukko tulee nykyään ihan hetkessä. Ennen tosiaan kesti huomattavasti pidempään.

Kommentit (11)

Tänään mies räjähti itsekin nauruun kun tuli kolmella työnnöllä, ihan uskomatonta. Aika hauskaa, onneks tää ei tosiaankaan ole mikään ongelma, tää on vaan niin huvittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aiheuttaa vaan ihmetystä. Mies kyllä pitää joka kerta huolen mun hyvästä olosta. Voiko tosiaan stressikin tehdä tommosta, mies on kyllä kova stressaaja, ollut aina.

ja mua on ajat sitten lakannu naurattamasta. Ottaa päähän, kun toinen tulee suurinpiirtein heti, kun saa kalun työnnettyä sisään =( Minä kun haluaisin kunnon panoa EDES JOSKUS, mutta ehei... jos sen saa sisään laukeamatta, niin sitten ollaan hiljaa ihan paikoillaan ja toivotaan jotain ihmettä, ettei heti tulis =(

Onneks kieli sentään pelaa miehellä moitteettomasti, muuten oliskin jo varmasti ex-mies...

mutta multa on kyllä aina tullu jo siinä vaiheessa kun mies edes tulee mun sisälle. Mies tietää itsekin että tulee nykyään heti ja siksi tyydyttääkin mut ensin.

Kuulia ei ole käytössä, muuten kyllä alapäätä jumppailen, en tahdo olla löysä.

niin rumalta kuin se kuulostaakin. miellä mies tulee n.5minuutissa joskus mennee jopa 10min, mut yleensä mulla alkaa tuntua parhaimmalta siinä loppupuolella touhuja. ja kun mie tulee, niin mulle jää ERITTÄIN turhautunut olo, kun itellä olis saaminen ihan kulman takana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat