Vierailija

Heippa naiset,itsellä hirveä ketutus päällä mieheni takia kun hänen hyvä kaveri koitti minua iskeä...oli sänky ehdotuksia,suutelu yrityksiä ja muuta epämukavaa.Tiedoksi kaikille että en lähtenyt mukaan tähän enkä tehnyt mitään.Inhottaa vaan mieheni puolesta kun ovat niin läheisissä väleissä tämän herran kanssa enkä voi hänelle kertoa totuutta koska tämä mies on ollut reilu 15v naimisissa ja lapsia kolme kappaletta...menisi liian monen ihmisen elämä pilalle. Hänen vaimonsa kanssa olen myös todella hyvää kaveria ja pidetään tiiviisti yhteyttä ja tällä hetkellä olen raivoissani tämän tilanteen takia,tuntuu että en voi edes tätä naista silmiin katsoa kun olemme nähneet tämän illan jälkeen.

Tästä on jo kolme viikkoa ja heillä vietettiin sauna iltaa nelistään,aina kun mieheni hävisi hetkeksi näkyvistä niin ehdotukset alkoi,puhelinnumeroansakkin yritti antaa että voitaisiin joskus iltaisin nähdä ja viestitellä...en ottanut numeroa.

Mieheni luottaa tähän mieheen 100% ja ovat tunteneet monia vuosia,koulu ajoista lähtien ja pitää tätä hyvänä tyyppinä ja jos oma kaverini yrittäisi tuollaista niin varmasti haluaisin tietää mutta tämä tilanne on nyt ihan mahdoton...ollakko hiljaa vai kertoa?Vai laitanko vain humalan piikkiin ja toivon että ei enään ikinä tule tapahtumaan tämän miehen osalta tälläistä??

Kommentit (15)

Voi teitä hassuja ja teidän arvauksianne:)

Tarkoitin että miehen ja hänen kaverinsa välit tod.näk menisivät jäähylle ja varmaan tämän miehen vaimokin alkaisi ihmettelemään mikseivät enään ole väleissä ja luultavasti tämä nainenkin saisi jostain tietää!!

Ja muille tiedoksi,en petä enkä aiokaan pettää!!

mutta ehkä pehmentelisin vähän pahimpia. Tuskin tuosta kenenkään elämä pilalle menee. Parempi, jos sinun ja miehesi välillä ei ole isoja salaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä luulen että en kertois kelekkään jos olisin sinä. Pistäisin viinan piikkiin ja unohtaisin koko jutun.

Mutta jos tota tapahtuis uudestaan niin sitten kertoisin miehelleni.

sinkku. Alkoholilla oli osuutensa tapahtumissa, eikä mies ehdotellut suoraan sänkyhommia, vaan tunnusti ikuista rakkauttaan.

Päätin kertoa miehelleni, sillä kannatanb avoimuutta ihmissuhteissa. Mies oli aluksi aivan raivona ja välit kaveriin viilenivät joksikin aikaa. Nyt ovat kuitenkin selvittäneet välinsä ja juttu on historiaa, eikä sitä enää vatvota.

Tilanteesi on kyllä siinä mielessä hankalampi, että miehen kaverilla on perhe ja hän ehdotteli sinulle seksiä ( tää on varmaan paljon suurempi loukkaus sun miehelle kuin viaton rakkauden tunnustus). Minä ehkä kuitenkin kertoisin miehelleni, sillä hän kyllä huomaisi, että kaverinsa ja minun välillä on jotain kismaa.

Tiedän, että mieheni osaisi hoitaa asian rikkomatta perheitä. Miten luulet oman miehesi reagoivan? Pystyykö hillitsemään itsensä sen verran, että saa asian selvitettyä kaverinsa kanssa ilman turhaa draamaa? Tee päätös sen perusteella.

Et kerro asiasta miehellesi etkä tuon kaverin vaiamolla.

Se jättää jäljet joiden korjaaminen on joko mahdotonta tai vaikeaa.

Aivan kuten liikenteessä, jos kolmion takaa tulee auto (eli kuski töppää pahasti) ontoisella kuskill amahdollisuus korjata tilanne.

Tai toinen esimerkki, jalkapallo-ottelu, jossa puolustaja tekee virheen ja syöttää pallon vastustajalle pahimmassa mahdollisessa paikassa. Kyllä joukkuetorveri pyrkii tilanteen paikkaamaan.

Eli, virheitä sattuu, varsinkin jos onn humalassa. Sanoit asian kyllä varsin selkeästi, mutta humalassa saattaa tulla molemmille osapuolille väärinymmärryksiä jne.

Et siis kerro.

Teet erittäin selväksi tuolle kaverille että asiasta ei sitten enää puhuta, eikä sinua kiinnosta yhtään, sillä haluat asioiden jatkuvan tällaisena. Älä ota liian saarnaavaa asennetta, mutta ole selkeä ja sano että ensikerta ei jää tällaiseen keskusteluun, vaan silloin puhutaan isommalla porukalla.

Ihmiset tekee virheitä, joten ei liikaa saarnaamista, vaan jos mahdollilsta, hieman huumoria peliin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat