Vierailija

Olen yhden lapsen kanssa kotona hoitovapaalla. Ihan väsynyt. En tiedä miksi siis lapsi nukkuu jo yöt kokonaan ym. Päivällä ollaan leikkipuistossa ja muutenkin touhutaan paljon. En jaksa juuri kotia laittaa.

Mies kinuaa joka ilta seksiä, mut ei innosta. Noin kaksi kertaa viikossa kuitenkin harrastamme. Nyt mies alkanut puhumaan et ei tämä toimi ja näin ei voi jatkua.

Itse olen päällisin puolin tyytyväinen, mut olen koko ajan vain niin väsynyt... Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (5)

Lähden harvoin kotoa mihinkään ja silloinkin kun menen niin mies valittaa. Sanoo et ei voida tehdä enempää lapsia jos en jaksa hoitaa yhtäkään ym.

Muuten hän on kyllä paljon lapsen kanssa ja hoitaa sitä, mut ylensä mä olen myös aina kotona.

Kysypä häneltä, jaksaisiko hän itse olla 24h kotona lapsen kanssa. Tuskin.

Hän pääsee töihin tms. tuulettumaan säännöllisesti, kyllä silloin on ihan eri tavalla virtaa kotiasioihin kuin jos olet jo siinä ollut kuukausia putkeen, ehkä kaupassa ja kerhoissa käynyt..

Tänään kun muksu menee nukkumaan, istutte juttelemaan ihan asiallisesti, kerrot, että olet väsynyt ja tarvitset tuuletusta. Pyydä miestä miettimään sinun kannalta asiaa.

Jos mies myöskin pärjää lapsen kanssa hyvin, lähde ihmeessä omille menoillesi välillä. Vaikka urputusta kuuluisikin, mutta silti. Ja onhan se luottamuksen osoitus miehellekin (egon nuolentaa...) että haluat jättää lapsen hänen vastuulleen joskus.

t: 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Teidän seksitarve ei kohtaa, niinkuin olet huomannut. Pidätkö seksistä muuten? Jos ei väsyttäisi, haluaisitko ehkä sinäkin joka ilta?

Väsymykseen auttaa lepo sekä irrottautuminen siitä arkirumbasta (vaikka ehkä siitä pidätkin). Pyydä mieheltäsi päivä vapaata lapsen hoidosta ja lähde kotoa pois nauttimaan yksinolostasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat