Seuraa 

Tamppooniako ei saa käyttää kun on kierukka? Itselläni hiukan hankala tilanne ,kun ollaan lähdössä kylpylään ja vuoto ei tunnu loppuvan ei millään! Istunko hotellihuoneessa kun muu perhe ui? Kierukka asennettiin vasta kesäkuussa ja kuvittelin kun mitään vuotoa ei ollut että reissu onnistuu hyvin. Kuukautiset alkoivat niinkuin pitikin , mutta eivät lopu ei millään. Siis mitä tehdä?

Kommentit (12)

käyttää tampoonia, jos vuoto on niukkaa. Itse ajattelin, että hätätapauksessa (niukalla vuodolla) voisi käyttää jotain mini kokoista ja olla erittäin varovainen sitä poistaessa. En tosin ole lääkäri, että ihan mutu-tuntumalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... ettei voisi tampoonia käyttää. Mahdotonta olisi mun elämä ilman! Vuoto kestää erilaisine alku- ja lopputuhruineen joskus yli viikonkin, urheilen paljon ja kunnon vuotopäivinä on niin runsasta, että saisi koko ajan juosta vessassa (ei onnistuisi edes palaverien yms. kanssa helposti).

Mulla on kolmas kierukka eikä mitään ongelmia ollut. Voihan sitä vähän tunnustella ennenkuin vetää narusta... Ei tällainen voi olla ongelma, vai?!

Ainakin mun kuparikierukan ohjeissa luki suurin piirtein niin, että ei kovin suositeltavaa, mutta voi kuitenkin käyttää jos on huolellinen poistaessa.

Itse en ole käyttänyt tamppoonia neljään vuoteen, mutta kuukuppi on ollut aktiivisessa käytössä myös kierukan aikana.

lääkäri suositteli ettei käytä.

Naapuri käytti ja kierukka lähti,ei tosin huomaanut kun vasta sitten kun tuli raskaaksi :-( keskeytti sen

Ja lääkäri sanoi ettei tamppoonia ja esim geishakuulia sais käyttää kierukan kanssa.

Tamppoonia nyt en ole koskaan käyttänytkään, mutta kuulien kielto harmittaa...

Olen käyttänyt normaalisti tampooneja. Mutta jos sulla juuri laitettu, niin ne " päät" eivät ole välttämättä vielä asettuneet reunoille, jolloin tarttumisriski voi olla suurempi.

Meillä mieskin tunsi ne päät alussa, mutta ei enää. Usoisin, että voit kuitenkin kylpylänajaksi varovasti tamppoonin asettaa.

Tamppoonia ei saa käyttää käsittääkseni siitä syystä, että kierukan narut saattavat jäädä kiinni siihen ja kierukka joutua pois paikaltaan...

Itse olen joutunut ottamaan tietoisen riskin perheuinnin takia, mutta koska vuoto on ollut suht. niukkaa, olen leikannut osan tamppoonista pois ja välttänyt syvälle asettamista. Hyvin on toiminut, tosin kyse on ollut vain lyhyestä ajasta (1/2 h).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat