Seuraa 

Onko muilla tämän ikäisillä vastaavaa:

Meillä jäi vaippa pois äskettäin ja nyt huomaan, miten hirveän usein tyttö pissaa. Mutta pissaa tulee vain tyyliin " lusikallinen" kerrallaan. Minusta outoa. Meillä on yksi vanhempi lapsi ja hän pissaa pitkät pissat harvakseltaan.

Mitään tulehdusta en usko tytöllä olevan, kun on ihan terve, eikä valita pissatessa. Pissa ei myöskään haise ja on ihan " kirkasta" . Mutta olisiko syynä vain se, että potalla onkin niiiin kivaa käydä ja pitää päästä liruttelemaan vähän väliä, vai onko jotakin muuta? LÄHINNÄ KOKEMUKSIA TYTTÖJEN ÄIDEILTÄ KAIPAISIN...

t. Vähän huolestunut olen...

Kommentit (3)

Helpottavaa kuulla. Sitä tämä varmasti meidän tytöllä on. Hassua vaan, kun en musita että esikoisella olisi ollut vastaavaa. Mutta lapset ovat yksilöllisiä ja varmasti tämä sitä treeniä on..!

Kiitos vastauksestasi!

meillä oli sama juttu kuopuksen kanssa. luulin, että pojalla joku vika, mutta eivät osaa tyhjentää sitä virtsarakkoa kunnolla.

harjoitus tekee mestarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen lastenhoitaja, ja oma kokemukseni oman esikoiseni ja monien hoitolasten kohdalta on se, että olen huomannut että monet lapset kun oppivat käymään potalla, alkuun käyvät jatkuvasti ja sitten pikkuhiljaa pissaamisvälit pitenee. Itse olen ajatellut niin, että lapsi haluaa mennä heti pissalle kun vähän tuntuu siltä että jotain voisi tulla. Voisiko olla että pelkää ettei pysty pidättämään jos ei mene pissalle. Tai sitten vaan uutuudenviehätystä. Ja mun hoitolapsista tätä ollut sekä tytöillä että pojilla :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat