Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli onko ihan normaalia,että sitä tulee aivan mielettömän paljon ja on välillä aika paksuakin? Ei haise eikä mikään kutia. Mietin vaan,että kai tuo on ihan vaan sitä valkovuotoa eikä esimerkiks limatulppaa tai jotain. Nyt on viikkoja 33.

Kommentit (8)

Tajusin, että olet tullut raskaaksi valkovuodosta (siis et spermasta...).

Joo, vuotoa on enemmän ja varsinkin seksin jälkeen ainakin minulla tavaraa tulee seuraavana päivänä aika limamaisessa muodossa.

Hiiva on yleistä ja se ei aina aiheuta kutinaa, tolkuton ja kokkareinen vuoto on aika varma merkki.

Sinulla on varmaan lääkäri aika pian, kysele siellä lisää tai pyydä neuvolasta lääkärinaika jo aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lääkäri passitti kokeisiin, clue-solut koholla ja äkkiä antibioottikuurille. Tulehdus voi aiheuttaa supisteluja ja ennenaikaisen synnytyksen.

Itselläni molempien raskauksian aikana on ollut pakko käyttää pikkuhousunsuojia kun on tullut valkovuotoa niin paljon. Olis muuten housut kastunu.

Juu en tullut raskaaks valkovuodosta. Se oliski jo jotain. Lääkäri on tosiaan parin viikon päästä,et pitää siellä sitten kysyä. Mietin vaan kun mulla ei ikinä ole ollut hiivaa ja muutenki elo tuon värkin kanssa on toiminu hyvin. Nyt sitten raskaana onkin ilmennyt jos jonkinlaista juttua.

Vierailija:

Lainaus:

Mietin vaan kun mulla ei ikinä ole ollut hiivaa ja muutenki elo tuon värkin kanssa on toiminu hyvin. Nyt sitten raskaana onkin ilmennyt jos jonkinlaista juttua.

Ei mullakaan ollut ennen esikoisen odotusta. Eikä siinä välissä. Nyt taas on toinen kuuri otettu, rv 36. Emättimen bakteeritasapaino on erilainen raskausaikana, siksi hiiva pääsee lisääntymään helpommin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat