Seuraa 

Toiselle lapselle emme ole ottamassa enää äitiyspakkausta, kun vaatteita on jo tarpeeksi. ÄP:n pyyhe on kuitenkin mielestäni niin ihanan pehmeä, että sellaisen haluaisin vauvallekin. Tietääkö kukaan mistä näitä saisi ostettua?

Kommentit (6)

Kangas on reilusti muhkeampi kuin äitiyspakkauksen pyyhkeen(jos nykyinen äp:n pyyhe on vähänkään samanlainen kuin vuoden 2002 pakkauksessa, joka oli luvalla sanoen ihan sekundalaatua, venyi ja vanui heti ekassa pesussa) ja ihanan pehmeä. On pitänyt kuosinsa ja pehmeytensä pesuissa. Hinta oli muistaakseni jotain 10-15 euroa.

olen nähnyt melko samanlaisen huppupyyhkeen kuin äp:n on. Ei siis täydellisesti vastaava, mutta missään muualla en ole törmännyt edes vähänkään samanlaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä olisi yksi vähän käytetty vaaleansinireunainen pyyhe, josta voisin luopua sopuhintaan. Laita viestiä palstalle jos kiinnostaa!

http://www.marlon.fi

ja sähköpostilla voi ottaa yhteyttä asiakaspalaute@marlon.fi

Pyyhkeen hinnaksi tuli postituskulujen kanssa muistaakseni 8,50¿ ja itse sai valita, halusiko pyyhkeen keltaisilla, sinisillä vai vaaleanpunaisilla kanttauksilla. Yhtä pehmeää pyyhettä en ainakaan itse löytänyt kaupoista, joten päädyin tilaamaan Marlonin pyyhkeen myös pikkukakkosellemme.

-aurora

kotisivut ja saat yhteystiedot joista pyyhkeen saat tilattua :) En minäkään viitsinyt uuden pyyhkeen takia kolmoselle äp:ta ottaa... vaan ostin tuolta tuon pyyhkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat