Seuraa 

meillä nyt aloiteltu kiinteitä ja mietinkin että pitäiskö antaa ensin ruokaa ja sitten maitoa päälle vai toisinpäin vai sitten kokonaan eri aikaan kiinteät ja maito. korvike maitoa siis käytetään.

on yleensä niin kiukkunen ja nälkänen kun on ruoka-aika niin ei tuu kiinteiden syömisestä mitään kun vaan itkee, muuten kyllä todella kiinnostunut ruuasta mutta liian nälkäisenä ei.

Mitenkäs muut hoitaa tuon ruokailu jutun?

Kommentit (2)

mä annan eka ruoan ja sitten maitoa " tavallisen annoksen" päälle eli siitä tulee vähän tukevampi ateria ja annan tän aterian lounasaikaan. Mekin siis ollaan (kiinteiden aloittelun ohella) kokonaan pullomaidolla. Tuosta kärsimättömyydestä: yritän vaan ennakoida, esim jos muuten olisi 2-2,5 h ruokailuvälit niin annan tämän tukevamman lounaan vaikka jo 1,5 h päästä edelliseestä syömisestä. Hyvin tuntuu putoavan silloinkin, ehkä siksi kun nämä kiinteät ovat neidille aikas kiinnostavia, suu on auki kuin linnunpojalla :-)

Minä oon antanu eka soseen ja sitten tisua pääle..tänään mietin pitäskö antaa samalla pullosta maitoa kun syöttää.Pikkuhiljaa vähennän tätä imetystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat