Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihan lyhyesti vaan, montako löytyy.

Itsellä Op visa / plussa ominaisuudella

Ykkösbonus luotollisena

Marimekko luotollisena

s-pankki Visa

Stockmann Master card

Olen velkaloukkuun joutumassa.... Kauheeta!

Joka kuukausi rahoitan korttilaskun toisen kortin käytettävissä olevalla rahalla.

Pelaamalla olen päässyt tähän pisteeseen.

Ja minä kun aina olen luullut olevani vain kiltti ja kunnollinen äiti, joka käy töissä maksaakseen kotiamme ym. Ja kakat! Pelihimo vie kaiken :(

Kommentit (21)

OP Visa. PAri isompaa ostosta olen sillä maksanut, ja Visa-laskun sitten maksanut parissa erässä pois ettei mene korkoihin turhaan rahaa. Mielestäni se on suht pienituloiselle ihan hyvä olla olemassa juuri tällaisia isompia hankintoja varten, kunhan pysyy järki kädessä sen käytön kanssa. Ja nykyäänhän niille ostoksille saa tosiaan vakuutuksen kun maksaa visalla.

MasterCard Gold (pankkikortin yhteydessä) ja vielä Stockan MasterCard.

Mielestäni maksukortteja on parempi olla ainakin kaksi, jo ihan mahdollisten teknisten ongelmien varalta. Ulkomailla ei sitä paitsi ilman luottokorttia oikein pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole käyttänyt kyseistä korttia mihinkään muuhun kuin parkkimaksuihin, joiden maksuun onkin umpikätevä kun käteistä ei ole oikeastaan koskaan.

Muuhun en luottoa tarvitse kun käteiskortit ja tilillä olevat rahat riittävät kuukausittaisiin menoihin. Jos jostain yllättävää tulee, mies maksaa Visalla.

1. op-visa -en koskaan käytä visaa, vain pankkikorttia

2. diner's -en käytä, otin sen vaan loistavan matkavakuutuksen takia (eli maksan sillä reissut niin saa vakuutuksen kaupanpäälle)

3. halosen kortissa on muistaakseni luottoa ...ei tulis mieleenikään käyttää sitä

mutta s-pankin visa-kortin hommaan kunhan saan aikaseks. Ihan vaan ulkomaanmatkoja varten, ettei tarvii sit niin paljoo käteisen kanssa pelata.

op-visa. Matkoilla tarpeellinen, muuten en juurikaan käytä. Nyt kyllä op on luvannut vakuutuksen visalla ostetuille tavaroille, joten ehkä seuraavan kerran kun pitää ostaa jotain kodinkonetta tms. laitan sen visalle.

OP-visa ja Diners. Käytän luottokortteja aina, tuskin koskaan maksan pankkikortilla.

Kertyvillä pisteillä saa mukavia etuja (varsinkin Dinersiltä), ja se on suoraa tulonsiirtoa minulle.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat