Vierailija

Ja korkokengissä. Häissä suvaitsen, jos ei ihan vesirajalla, hautajaisiin ei sovi.

Kommentit (27)

Jos joku haluaa tulla minun hautajaisiin, niin sinne saa tulla ihan minkälaisissa vaatteissa tahansa. Mielellään värikkäissä eikä mustissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hautajaisissa otetaan valokuvia joten ne muistot jää ikuisiksi.

Hillitty, asiallinen ja arvokas kuvaa mielestäni oikeanlaista hautajaisvaatetusta.

Ja ei ollut mikään puolisukulainen. Hameen väri ei ollut musta ja pituus oli polven yläpuolella. Jos valkoista väriä pidetään mokana häissä, kai minihamekin on moka hautajaisissa?

Tästä on yli 7 vuotta aikaa. Kai sitä minihameeksi voisi sanoa, oli se lyhyt. Eilen juuri katsoin hautajaisista valokuvia ja hämmästyin itsekin, miten hyvin se hame sopi siihen tilaisuuteen. Tärkeintä kai on kokonaisuus ja se, miten se yhdistelmä itsessään sopii hautajaistilaisuuteen.

farkkuihin ja bootseihin. Hiukan erottui joukosta, kaikilla muilla miehillä oli musta puku.

Istui kaiken lisäksi kirkonpenkissä jalat levällään.

Ei se nyt minusta mikään häväistys olisi jos laittaisin mustan hameen joka just yli polven (ei suora/kapeneva vaan leveähelmainen), mustan pitkähihaisen kauluspaidan, siistit kengät ja peittävät mustat sukkahousut.

Muut mustat alaosat minulla ovat reisitaskuhousuja tai shortseja, eivätkä ne minusta sovi hautajaisiin.

Hautajaisiin voi ihan hyvin tulla asiallisessa lyhyemmässäkin hameessa, jos siinä nyt ei kauhesasti mitään kiilteleviä juttuja ole. Kaikilla meillä ei ole varaa hankkia monia eri mustia vaatteita vain jonkun puolisukulaisen hautajaisia varten, jos niille ei ole mitään käyttöä missään sen jälkeen.

Ei ne vaatteet hautajaisissa tärkeintä ole. Ihan tosi. TÄrkeintä on sen vainajan muisto.

ja hautajaisissa oli mukana mun silloinen poikaystävä punaisessa villapuserossa. Ei se mua silloin häirinnyt, mutta valokuvissa se " hyppää silmille" vielä vuosien jälkeen, joka kerta kun niitä katson.

Olisin toivonut, että joku aikuinen olisi hänelle huomauttanut asiasta, kun ei itse älynnyt.

siten, että pukeudutaan asiallisesti. Kun henkan/lindexin vaatteet maksaa 9.50e, niin kellään EI TOSISSAAN ole niin tiukkaa, ettei olis varaa hankkia jotain pitkää mustaa hametta kirpparilta tms - jos haluaa.

Eri asia on sitten se, että ei viitsi, ja tul

Vierailija:

Lainaus:

Hautajaisiin voi ihan hyvin tulla asiallisessa lyhyemmässäkin hameessa, jos siinä nyt ei kauhesasti mitään kiilteleviä juttuja ole. Kaikilla meillä ei ole varaa hankkia monia eri mustia vaatteita vain jonkun puolisukulaisen hautajaisia varten, jos niille ei ole mitään käyttöä missään sen jälkeen.

Ei ne vaatteet hautajaisissa tärkeintä ole. Ihan tosi. TÄrkeintä on sen vainajan muisto.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat