Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä yksi tyytyväinen espoolainen joka asui 6 v. ulkomailla, niistä 3 USA:ssa, 2 Singaporessa ja 1 Briteissä. Nykyään asutaan täällä Espoossa enkä ole eläessäni viihtynyt missään näin hyvin! :)

Kommentit (12)

Vaikka en siis asukaan. Itse asun UK:ssa enkä suunnittele muuttoa takaisin Suomeen, joten vähän väärä ihminen varmaan tähän ketjuun. Halusin vaan kommentoida, että ei mullekaan suurin syy muualla asumiseen ole mikään tyytymättömyys Suomeen. Sitä vaan on kotiutunut muualle - täällä on mies ja miehen suku, opinnot, työt, kaverit; täällä on tottunut asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen kyllä luultavasti joidenkin mielestä väärä ihminen vastaamaan tähän, koska en ole muualla koskaan asunutkaan. Mutta eipä ole tullut mieleen edes haluta muualle. Mulle passaa tää jurotus ja junttius, holhouskin aika pitkälle. En usko että täydellistä onnelaa on missään ja paljon olisi parantamisen varaa Suomessakin, mutta minusta on pääasia että hommat sujuu suunnilleen järjellisesti.

Olen minä muuallakin asunut, Briteissä, Saksassa, USAssa ja kohta on todennäköisesti edessä parin vuoden retki Ranskaan. Olen minä niissäkin ihan hyvin toimeen tullut, mutta on Suomessa silti ihan kiva asua. Lisäksi mua rauhoittaa lapsuudenmaisemat mökillä jne.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat