Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten pääsen niistä eroon? Mulla oli raudan ala-asteella, ja siitä lähtien niitä on ollut, joskus pahempina, joskus ei niin pahoina. Miten pääsen ientulehduksesta eroon ja miten saan ne pysymään poissa?

Kommentit (17)

suuhygienistille lankausopetukseen. Karkin syönti vaikuttaa reikiintymiseen, ei ientulehdukseen. Oletko raskaana tai onko ientulehdusta niemenomaan kuukautisten aikana? Meinaan ne vaikuttavat ikeniin. Ientulehdus johtaa hoitamattomana hampaiden kiinnityskudostulehdukseen ja sen kautta hampaiden heilumisee ja irtoamiseen, joten homma kannattaa hoidattaa. Ja läheisten vuoksi, ientulehdus tekee pahan hajun hengitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hampaita, hankaa vaan kiillettä turhaan, samoin MIKÄÄN MUUKAAN VALKAISEVA TAHNA EI VALKAISE HAMPAITA, markkinointikikka vain. Värjäytymistä pääset eroon vain hammaslääkärin vastaanotolla.

En ole raskaana, enkä ole huomannut, että ientulehdukset olisivat erityisen pahoja kuukautisten aikaan. Täytyy tarkastella tilannetta, kun on seuraavat menkat. Henkenikään ei haise, mieheni kyllä huomauttaisi siitä ;)

Olisi vielä toinen kysymys: hampaissani on jo monen vuoden ajan ollut MUSTIA PILKKUJA! Hammaslääkärini väitti sen johtuvan siitä, että suussani on bakteeri, joka reagoi kraanaveden kanssa aiheuttaen pilkut. Kuulemma yleisiä maitohampaissa? Hammaslääkärillä oli joku todella tehokas sähköhammasharja, millä ne sai pois, mutta ne tulee aina takaisin. Yotuel ei auta. Mikä neuvoksi, mistä tämä johtuu?

ap

Itse käytän langan sijaan välillä iltaisin hammastikkuja, joilla peilin edessä putsaan joka hampaan reunan ja kolon. Ja hampaita en voi jättää ikinä iltaisin pesemättä, joskus kun olen nukahtanut vauvaa nukuttaessa niin mies on tuonut sänkyyn harjan, vettä ja sylkykupin:)

Aina ei huvita pestä iltaisin vaan kaatua väsyneenä sänkyyn. Jos en aina pese iltaisinkin, niin onko mitään toivoa parantua?

Mä en osaa käyttää hammaslankaa. Se ei mee mun hampaiden väliin, ja jos menee, niin tökkii tosi kipeästi ikeneen :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat