Vierailija

onko joku kokeillut? Päässyt tuloksiin? Ostin kirjan ja sen sisältö vaikutti hyvältä. Onko tosiaan niin, että hiilihydraaniton ruokavalio laihduttaa?

Kommentit (17)

Vierailija:

Lainaus:

ettekö ole lukenut mitä se " ihmedieetti" aiheuttaa... mm. maksakirroosin liikojen rasvojen takia. Putoaahan se paino alkuunsa tuolla mutta sitten kun painon putoaminen pysähtyy, alkaa tulla ihan muita oireita. Miksi ihmisten on niin vaikeaa uskoa että ruuan ja liikunnan suhde on se mikä " laihduttaa" terveellisesti. Jo ajatuskin että syömällä rasvaa ym. roskaa laihdut kuullostaa ihan itsemurhalta. Mutta tappakaa toki itsenne, tämä on vapaa maa:)

En tunne yhtäkään karppia, joka olis kuollut maksakirroosiin.

Nyt ei oteta huomioon jenkkilän mässyreitä.

ja fuskaan kyllä sen verran, että aamuisin syön yhden tumman leivän. Muuten aioin jättää pastan, riisin, perunan ja vaalean leivän pois.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta en syö niin kamalasti rasvaa. Tosin siirryin voihin margriinin sijaan:) Kaksi kiloa on lähetenyt ihan lyhyessä ajassa, nestettä varmaan.

ap

että tämä kyseinen dieetti lisää huomattavasti sydän- ja verisuonitautien riskiä. Joku aika sitten tuli uutisissa pätkä aiheesta. Se oli muistaakseni ruotsalaisten ja yhdysvaltalaisten tekemä tutkimus.

että atkinsonilla saatte älyttömiä määriä proteiineja vaan tukittua itteenne...verisuonet tukkeutuu ja veritulppa iskee...toivottavasti ei heti aivoihin tai keuhkoihin,se on sit menoa...

Vierailija:

Lainaus:

että tämä kyseinen dieetti lisää huomattavasti sydän- ja verisuonitautien riskiä. Joku aika sitten tuli uutisissa pätkä aiheesta. Se oli muistaakseni ruotsalaisten ja yhdysvaltalaisten tekemä tutkimus.

Kun olen monta päinvastaistakin tutkimusta lukenut.

ja 2-3 kiloa lähtenyt. Fuskannutkin olen 3-4 kertaa. En ole kuitenkaan syönyt perunaa, riisiä, pastaa tai vaaleeta leipää kolmeen viikkoon. Linssejä, papuja, kikherneitä ja vihanneksia olen alkanut käyttämään. Fuskaus lähinnä jätski silloin tällöin tai jogurtticashewpähkinöitä. Niin, yksi ilta syötiin tortilloja ja reissussa kerran yhden hampparin. Ei ole nälkää. Aikaa se vie näin alussa tehdä sekä lapsille ns normaalia ruokaa ja mulle ja miehelle jotain muuta.

ettekö ole lukenut mitä se " ihmedieetti" aiheuttaa... mm. maksakirroosin liikojen rasvojen takia. Putoaahan se paino alkuunsa tuolla mutta sitten kun painon putoaminen pysähtyy, alkaa tulla ihan muita oireita. Miksi ihmisten on niin vaikeaa uskoa että ruuan ja liikunnan suhde on se mikä " laihduttaa" terveellisesti. Jo ajatuskin että syömällä rasvaa ym. roskaa laihdut kuullostaa ihan itsemurhalta. Mutta tappakaa toki itsenne, tämä on vapaa maa:)

Toi kirja tosi hyvä, varsinkin ne alun ruokalistat sai minutkin aikanaan aloittamaan.

Onnea painonpudotukseen. Ota heti alussa itsestäsi mitat: rinnanymp, vyötärö, lantio ja reisi. Aina kun tuntuu että vaaka ei näytä tippumista niin mittanauha todistaa että ihra palaa :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat