Seuraa 

Mulla vähän saman tyyppinen probleema kuin edellisellä...eli tartteisin tuumausapua pojan nimeksi. Isoveli on Altti. Haluaisin myös saman tyyppisen vähän harvinaisemman nimen, kuitenkin suht lyhyen ja helpon jota ei tartteis aina toistaa...

Jo olemassa olevia vaihtoehtoja on Valle, Sasu, Jali, Eeti ja niistä vähän yleisimmistä on listassa Eeli, Saku, Atte ja Lenni. Ja vielä mihinkään näistä ei ole mies tuntunut olevan tyytyväinen...!

Oisko näistä joku kiva, vai oisko muita mukavia, jotka käy Altin pariksi?? Myös ehdotuksia toiseksi nimeksi vastaanotetaan...

Kommentit (9)

Kiitos ideoista! Toi Valle Vilhelmi oli myös miehen ehdotus, hän tykkäsi myös Valle Eemelistä...katotaas mitä sanoo näistä sun ideoista... Ehkä annan hänen päättää toisen nimen kun etunimeen sain jo hänet ympäripuhuttua...

Osa on ollu mullaki listas noista,kuten Totti. Laitoin pojasta kuvan yhel miespuolisel kamul,ja se oli sitä mieltä että missään nimes ei sovi Sasu tai Lenni tms " humanistin" nimi...?! Vaan kuvas kuulemma oikee äijänalku; Atte tai Topi... :-) Eikä mun pojasta tietty mitään hippiä tuukaan vaan MIES, en vaan ollu ajatellu että osa nimistä olis jotenki liian pehmon kuulosia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

muutama muu ehdotus:

Semmi(tiedän veljekset Semmi ja Altti ;o)!)

Otso

Atso

Lennu

Ilja

Eljas

Asser

Hiski

Vinski

Veikka

Jaako/Jaakko

Jaani

Sampo

Eeki

Eeka

Totti

Mulla tuli toi Valle mieleen jo ennenkuin luin sen viestistä! Altti ja Valle olis tosi kivat :o) Muita noista suosikeistanne johdettuja...

Valto

Saska

Aape

Eemi

Venni

Erkka

Volle

Tatu

Remi

Renne

Manni

Jasu

Veli

Antte

Sisu

Pojasta tullee Valle,mies suostui kun huomasi ettei ole mikään uusi nimi vaan Valleja ollut jo 1900-luvun alussa.

Mutta mikäpä sitten toiseksi nimeksi? Ehdotuksia vastaanotetaan...

Omia vaihtoehtoja on jo: Valle Eemeli, Valle Anselmi ja Valle Viljami.

muutama muu ehdotus vielä:

Valle Verneri

Valle Vihtori

Valle Vili-Veikka

Valle Petteri

Valle Kasperi

Valle Vilhelmi

Valle Matias

Valle Vilpertti

Valle Topias

Valle Artturi

Valle Elmeri

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat