Vierailija

.

Sivut

Kommentit (80)

Lainaus:

tai omaisuutta suojata/ jakaa/ turvata ilman avioliittoa tai rakkautta vannoa ilman avioliittoa?

Mitäs kysyt, jos et kestä rehellistä vastausta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

tai omaisuutta suojata/ jakaa/ turvata ilman avioliittoa tai rakkautta vannoa ilman avioliittoa?

ap

Mutta jos olet lukenut teosta Suomen Verolait niin tiedät, että se maksaa vähän enemmän ja on hieman hankalampaa jos ei ole naimisissa. Lasten asemahan on ihan samalla tavalla turvattu vanhempien parisuhteen muodosta riippumatta.

Uuden avioliiton solmiminen on eronneelle miehelle ainoa tapa edes yrittää osoittaa ulkopuolisille (mukaanlukien lapsensa äiti), ettei hänen rakastettunsa ole kevytkenkäinen avionrikkoja.

miksi EI mennä naimisiin, jos on vakaa aikomus olla rakkaansa kanssa hamaan hautaan asti, ja suunnitelmissä on lapsia ja yhteisen kodin hankkiminen?

Lainaus:

Itse en ymmärrä miksi meidän pitäisi mennä naimisiin. Uskon isyydentunnustuksen olevan niin pieni asia, ettei se ole ainakaan minulle syynä.

En koe mitään tarvetta mennä naimisiin. Onko pakko?

Se isyydentunnustaminen on vain kirjoittaa nimi alle, joskus virkamies kyselee muutaman kysymyksen. Mutta näin ainakin tulee varmistettua lapsen isä, avioliitossahan se on automaattisesti aviomies ;-)) Juridiset seikat voi hoitaa muutoinkin. Avoliitto on hyvä ratkaisu.

mitkä ovat sellaisia asioita, joita ei voi saavuttaa muullaisin järjestelyin kuin avioliiton kautta? Onko sellaisia? Olen niin huono näissä lainopillisissa asioissa,

voisiko joku valistaa...Eli mistä voin jäädä paitsi tai millaisiin vaikeuksiin joutua,

jos en koskaan mene naimisiin?

Kiitos

ap

jos pystyy nuo kaikki asiat lupaamaan rakkaalleen muutenkin

kuin että laittaa jonkun nimen paperiin, sanoo sen ääneen 120 vieraan edessä

tai vannoo Jumalan edessä.

ap

Lainaus:

miksi EI mennä naimisiin, jos on vakaa aikomus olla rakkaansa kanssa hamaan hautaan asti, ja suunnitelmissä on lapsia ja yhteisen kodin hankkiminen?

mies ei siinä vaiheessa ole niin väleissä omien lastensa kanssa, että saa jäädä tähän kämppään asumaan, niin asukoot vaikka autossa.

Leskeneläke on niin hirvittävän pieni ja kaiken lisäksi tulossidonnainen, että sen takia ei todellakaan kannata mennä naimisiin.

yhdessä loppuelämän. Ei tartte tehdä testamentteja tms. eli yksinkertaisempi juridisesti, bonuksena sitten se symbolinen (ts. tiedotamme julkisesti sitoutuvamme toisiimme), uskonnolla ei ollut meille mitään merkitystä. Maistraatissa perheen läsnäollessa mentiin naimisiin.

Meillä mies panostaa minua naimisiin. Odotan juuri esikoistamme ja mies olisi jo halunnut ennen vauvan tuloa naimisiin.

Itse en ymmärrä miksi meidän pitäisi mennä naimisiin. Uskon isyydentunnustuksen olevan niin pieni asia, ettei se ole ainakaan minulle syynä.

En koe mitään tarvetta mennä naimisiin. Onko pakko?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat