Vierailija

Kummisetälläni ja -tätilläni oli pitkä ja onnellinen liitto. Kummitätini kuoli viime elokuussa ja kaikki oli ihan varmoja, että mies ei uutta naista halua. Mutta toisin vain kävi. Alku kesästä eli siis alle vuosi vaimonsa kuolemasta mies ottikin itselleen uuden naisen.

Olen aina tykännyt kummisetästäni kamalasti, mutta nyt, kun ajattelen häntä niin mieleen tulee vain ärtymystä... :/

Onhan hänellä oikeus omaan elämään, mutta jotenkin minusta tuntuu loukatulta. Hölmöä!

Nyt he ovat jo muuttamassa yhteen. Eli vuosi sitten elokuussa kummitäti lähti talosta ja nyt siellä jo häärää uusi nainen :(

Kommentit (8)

Anna kummisi elää omaa elämäänsä!

Ehkä hänelle sattui vain kohdalle niin hyvä ihminen ettei hän halunnut sitä heittää hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän sai uuden ihmisen elämäänsä jo seuraavana kesänä! Moni paheksui mutta meitäkin oli jotka olivat todella onnellisia.. Mekin ajattelimme aina että kuollut vaimo lähetti uuden ihmisen..

Ja vieläkin läheseni ikävöi edesmennyttä vaimoaan mutta elää silti onnellista uutta elämää :)

Siis kirjoititko ihan tosissasi?

Et haluaisi kummisi olevan onnellinen??

Voe hyvä elämä.. ajattele vaikka että hänen kuollut puolisonsa " lähetti" uuden ihmisen miehensä elämään jotta tämä voisi taas olla onnellinen!!

Eihän rakkaus uuteen ihmiseen vähennä lainkaan sitä rakkautta edesmenneeseen ihmiseen eikä mitätöi menneitä vuosia!

Jos minä kuolla kupsahtaisin vaikka tänään, niin toivoisin kovasti että mieheni saisi ihanan ihmisen rinnalleen ja lapseni suurenmoisen naisen elämäänsä. Eikä haittaa vaikka jo jouluverhoja ehtisi viritellä ikkunaan ;-) Tiedän että mieheni rakastaa minua, mutta jos oikesti kuolisin, niin ei hänen tarvitsisi pitää mitään kahden vuoden kunniakasta suru-aikaa vain muiden takia.

Mietihän tyttöhyvä vielä noita mietteitäsi. Jos olisin kummisi, loukkaantuisin tosi paljon... Ihan kuin haluaisit hänen elävän loppuelämänsä yksin, onnettomana ja vaimonsa kohtaloaan surkutellen. Ainakin kummityttö olisi pirun tyytyväinen :-(

Niin siis vain minun mielestä!!!

En ikinä aio käyttäytyä kummisetääni tai uuta naista kohtaan huonosti vain siksi, mitä minä tunnen.

Ja en minä halua, että kummisetäni olisi yksinäinen ja onneton. Päinvastoin. Ja kirjoitinhan jo, että tämä on ihan hölmöä, mutta tunteilleni en mitään voi.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat