Vierailija

:)

saan kuulla yllättävän usein, miehen suusta siis! ihanaa.

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niinpä niin...

Mutta nykyiseen elämänmenoon se kuuluu. On todellakin ihan sallittua ja suotavaa, että kerrotaan tunteista - ihan ääneen.

Se ei millään tavalla ole lässytystä tai pehmoilua.

Mielestäni tuo on liian harvoin, mutta en halua sanoa miehelle, kun en saa niitä sanoja ikinä takaisin :(

Mutta en haluaisi sanoa/kuulla sitä joka päiväkään. Sittenhän sitä sanottaisi vain tavan vuoksi eikä siinä olisi enää mitään erityistä.

Ja sille joka sanoi niitä jenkkileffatuliaisiksi niin voin kertoa että meidän suvussa sitä sanotaan ja on koko minun ikäni (käyn 4-kymppiä kohta) sanottukin. Niin 94v mummoni on aina sanonut, kuin tädit, isät lapset ja serkut. Suvuillamme ei ole linkkejä jenkkilään eikä mihinkään muihinkaan maihin pariin sataan vuoteen.

Meillä mies sanoo aika harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa. Mutta en tosiaan haluaisi joka päivä, tai edes joka viikko, noita kuulla. Toisaalta olisi kiva, jos mies joskus vastaisi " niin mäkin sua" kun sanon miehelleni rakastavani häntä. Itse sanon ehkä parin kuukauden välein, mutta mies ei vastaa aina silloinkaan mitään.

En kuitenkaan epäile miehen rakkautta minuun millään lailla. Mies on monesti sanonut, että olen hänen elämänsä suurin rakkaus, ja muutenkin meillä on aina mennyt hyvin. Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta, nyt ollaan naimisissa ja odotan esikoista. Meillä kuitenkin rakkaus osoitetaan muutenkin, kuin pelkillä sanoilla. En ole vaan koskaan oikein oppinut käyttämään noita sanoja, eikä ilmeisesti miehenikään. Ei se minua haittaa.

miten niin menettää merkityksensä? :O

Aika surullista, jos ajattelette, että ko. asiaa ei tarvitse sanoa usein tai ettei jopa koskaan...

Juuri mieheni kertoi, ettei ikinä kuullut sitä vanhempiensa suusta - toisilleen tai lapsille sanottuna - ja hän on siitä todella pahoillaan.

Meillä sanotaan nuo sanat päivittäin, sekä toisillemme että lapsille. Eikä todellakaan ole turhanpäiväistä tai merkityksetöntä...

Ilmeisesti he, jotka eivät niin halua/pysty sanoa tai eivät sitä toiselta kuule, yrittävät todistella, ettei asialla ole merkitystä.... mutta kyllä sillä kuulkaa on ;-)

Itse pidän tuollaista joka päivä toistettuna teennäisenä. Yhtä lailla kuin " mitä kuuluu" -hokema, jota aina toistetaan, vaikkei välillä kiinnostaisi oikesti pätkääkään...

Todelliset tunteet näkyvät ihan muussa kuin jossain fraasissa ja sen toisteluss.

ihan turha olla pahoillaan, jos omat vanhemmat ei ole moista sanoneet, se ei vaan ole kuulunut suomalaiseen puhetapaan. Ei silti tarkoita, etteikö vanhemmilla noita tunteita olisi ollut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat