Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

http://www.metsinkainen.fi/tuotteet/metsinkaeis-tuote/?backPID=33&tt_pro...

Tuo on juuri sellainen kun olen halunnutkin,mutta onko jollain kokemuksia heidän edellisistä malleista? Kannattaako niiden perään kysellä?

Kommentit (8)

Taidan päätyä tuohon " tähkään" ,samalla sävyllä saa helmaan brodeeruaksena päivän ja nimen:) Mutta nostan aiheen vielä hiiop jos jollain olisi lisättävää?

Valitettavasti en tuonne loppuunmyyntiin pääse katsomaan livepukua..

Se ei ole tuo tähkä, mutta en tiedä mikä se on koska ei ole kuvaa.... Minusta siellä oleva puku on kauniimpi kuin tuo tähkä.

Mutta jos et muualta löydä niin kysy sieltä :) Mä olen aina saanut tosi hyvää palvelua sieltä. kurpantila@hotmail.com (heillä ei ole nettimyyntiä ainakaan toistaiseksi joten siksi hotmailosoite)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Liikkeen nimi on Lastenmaailma ja on siinä Polarn o Pyretin vieressä. Eilen oli vielä kaksi pukua jäljellä. Oli kaunis kasepuku. Oikein harmitti kun omat lapset on jo tehty :)

Meillä on siis Kastehelmi- puku. Poikamme kastettiin reilu vuosi sitten siinä ja ainakin omasta mielestäni on kauneimpia kastepukuja, mitä olen nähnyt. Tilasin pukuni suoraan Metsinkäiseltä ja lähetin heille mieleiseni värisen kirjontalangankin, kun en tykänny siitä vihreästä millä he ainakin sillon vuosi sitten kirjoivat. Jos Kastehelmi miellyttää enemmän, niin kannattaa ottaa yhteyttä sinne, luulisi heidän pyynnöstä kirjovan vielä sitäkin. Olivat mulle ainakin tosi ystävällisiä, vaikka olinkin vähän vaativa.

Kävin liikeessä katsomassa pukua ja onhan se ihana:) Mutta kuvia näin heillä myös edellisistä malleista,mm kastehelmestä.Onko jollain sellainen kenties tai nähnyt? Onko paljonkin erillainen?

joka samanikäinen omani kanssa, on tuo kastehelmi, on todella ihana! Tuon linkin kuvan perusteella sanoisin pitäväni enemmän siitä kuin tuosta tähkästä. Mutta tyylihän on sama.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat