Vierailija

Ollaan ostamassa tytölle synttärilahjaksi nukkea ja nukenvaunuja. Tarkoitus olisi ostaa kerralla hyvät, jotta ei tarvitse varsinkaan vaunuja toisia enää ostaa.

Brioja ja jotain toista merkkiä (en muista mikä, mutta paljon Briojen tyylinen) olen katsonut. Molemmissa vaunuissa on kuitenkin kaksi kokoa, tuossa toisessa merkissä pienempi on 2-vuotiaille ja isompi 3 vuotiaasta eteenpäin. Eli ostaakko isompi vai pienempi? Vai ihan toisen tyyppinen vaunu?

Nukeista olen myös vähän ulalla. Minkä kokoinen? Pehmeällä vai kovalla vartalolla? Mikä merkki hyvä, mikä ei? Joku suht tavallinen (ei tarvitse osata laulaa kuudella kielellä ja heittää kuperkeikkaa) siis haussa :).

Mitä suosittelette, mitä ette?

Kommentit (5)

Vaikka tyttö ei ollutkaan mikään suurikokoinen ikäisekseen, ostimme Brion Kombi yhdistelmävaunut. Vaunuissa on työntöaisan korkeudensäätö, joten työntäminen onnistui hyvin, vaikka työntäjä olikin vähän alamittainen.

Nukeksi tytölle ostettiin pehmeävartaloinen Chou Chou (pituus 46 cm muistaakseni). Noita Chou Chou nukkeja on useampia eri pituuksia. Pehmeävartaloinen on kivempi lapsen kantaa ja helpompi pukea, mutta sitä ei voi kylvettää.

Tuolle isolle Chou Chou nukelle käy hyvin 50 cm vauvan vaatteet, jotka kutistaa kuivausrummussa. Nuo nukkemerkkien omat nukenvaatteet ovat tosi kallitta ja hävyttömän huonolaatuisia.

En tiedä asiasta vielä mitään, kun oma tyttöni on nuorempi. Suuressa käsityölehdessä on parin viime vuoden aikana ollut aika paljon nuken kaavoja. Jos olet innokas ompelija, niin katso mitä kokoa kaavat ovat ja huomioi se nukkea hankkiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ovat hyvät, maksavat 29,90, väri tummansininen ja työntöaisa on säädettävä. Mukana on hoitolaukku ja pehmeä kantokoppa.

Nukeista sen verran että itse hankkisin kokonaan muovisen nuken, jota lapsi voi sitten uittaa tai pestä samalla kuin itseäänkin. Pehmeävartaloisen kanssahan sitä ei voi tehdä.

Meillä työntelee 2v ja 5v samoja vaunuja, kun aisan korkeutta voi säätää.

5v tykkää leikkiä Baby Bornilla, mutta 2v tykkää enempi pehmeävartaloisesta nukesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat