Vierailija

kannattaako suosiolla lopettaa pillert kokonaan, vai odotella jos Dianen vaikutus alkaisi vasta vähän myöhemmin?

Kommentit (7)

Kyseessä on aknelääke. Paino nousi minullakin, mutta hassusti turvotus nousi lähinnä rintoihin, muuten eivät vaatteet ruvenneet kiristämään tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

No, joka tapauksessa pikkujuttuja oli myös tuo painon nouseminen sekä se, että ei auttanut niihin finneihin (päinvastoin, finneistä tuli semmosia " ihonalaisia" , kamalia 10cm mahkuroita!!). Pahin juttu oli, että vaikutti mun mielialaan, mulle tuli ihan hurjia raivokohtauksia. En pystynyt hillitsemään itseäni, joskus oli pakko lähteä ulos kävelemään, kun muuten olisin hajottanut koko talon lautaset... Ihan hurjaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat