Seuraa 

Hei ! Onko kenelläkään ollut raskauden aikana laskimotukosta? Onko useampia lapsia? Itselläni oli ensimmäisen raskauden aikana. Toisessa raskaudessa ei oluut mitään erityistä, Klexanea tosin jouduin pistää koko raskausajan ennltaehkäisynä.

Kommentit (7)

Minulla on joskus suonenvetoa tai kramppaamista

jaloissa, mutta laskimotukoksessa kipu oli todella voimkasta ja jalka turvoksissa kuin pölkky.

Minulla on joskus suonenvetoa tai kramppaamista

jaloissa, mutta laskimotukoksessa kipu oli todella voimkasta ja jalka turvoksissa kuin pölkky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli laskimotukos reilu vuosi sitten ja nyt odotan esikoista. Nyt raskausaikana siis tukosta ei ainakaan vielä ole ollut. Itellä ei pohje hirveesti turvonnu, mutta kävellä en jalalla kivun takia pystynyt. Kipu hellitti, jos jalan nosti koholle ja pahimmillaan oli juuri liikkeelle lähtiessä. Tukos johtui mulla ainakin varpaan murtamisesta ja pitkästä automatkasta. Piikityksen aloitan muutaman viikon päästä.

Heko82 rv 27+4

Nyt raskaana viimeisilläni ja olen pistänyt Fragminia rvkosta 12 lähtien, jota jatketaan vielä synnytyksen jälkeen vielä muutamia viikkoja.

Laskimotukoksen kipu ainakin minulla oli kova ja raastava, nytkin yöllä jalat kramppaa, mutta ei ole särkyä mitä oli silloin kun oli tukos.

Nyt toisessa olen piikittänyt Klexanea rv 8 lähtien kerran päivässä. Kaikki mennyt hienosti eikä ole mitään ongelmia sen suhteen ollut.

Stella rv 37+3

tulppa aivoissa(johtui tupakasta ja e-pillereistä),jossa paranin täydellisesti,kaksi ongelmatonta(ainakin tähän mennessä) raskautta sen jälkeen(lääkityksenä ensin rv 36 asti primaspan 100mg ja sitten vaihdettu klexaneen 40mg krt pvä,joka on jatkunut muutaman viikon synnytyksen jälkeen.

Vuotomäärä oli synnytyksessä normaalia pikkaisen suurempi(700ml,aiemmissa 3 synnytyksessä vuoto ollut 300-500ml)

Tsemppiä odotukseen...

Lumina ja Lahja rv 39+3

mitä oireita? mulla on magnesiumin syömisestä huolimatta joka yö kramppeja jaloissa ja tuntuu, että kaikki jalkojen lihakset on ihan kummallisia. alkukesällä särki jalkoja pohkeista, sellainen jännä paineen tunne. sitten tajusin laittaa tukisukkahousut ja ne auttoivat. nyt on taas tukisukkahousut unohtuneet kaappiin ja oon huomannut, että verisuonia on noussut paljon pintaan... ja tahtoo unohtua jalkojen nostaminen koholle päivän aikana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat