Seuraa 

Mietitään reissua Kyprokselle marraskuussa taaperoiden kanssa, mitä paikkaa suosittelette siellä ja onko marraskuussa siellä jo kamalan kylmä? Olis kiva kuulla kokemuksia siellä käyneiltä!!

Kommentit (4)

... oli sateisinta lähes sataan vuoteen. :( Viikon lomalla oltiin ja taisi ihan joka päivä sataa enemmän tai vähemmän. Kyllä oli pitkähihaisille ja -lahkeisille vaatteille käyttöä enemmän kuin olin varautunut.

Olimme viime marraskuussa Ayia Napassa silloin 1 v 2 kk lapsen kanssa. Päivät olivat aurinkoisia ja lämmintä oli päivällä noin 22 astetta. Iltaisin oli viileää. Merivesi oli melko viileää, mutta kyllä sielläkin uimassa kävimme. Ayia Napa tunnetaan biletyspaikkana, mutta marraskuussa on jo todella hiljaista. Turisteja on enää tosi vähän ja suuri osa ravintoloista ja kaupoista ovat sulkeneet ovensa. Pyörätiet olivat tosi hyvässä kunnossa ja liikuimmekin paljon vuokrapyörillä. Rannat olivat hienot, mutta esim. vesipuistot jne " harrastusmahdollisuudet" sulkeutuneet. Pidin matkastamme, vaikka olisin toivonut hieman enemmän valinnanvaraa esim. ruokapaikkojen suhteen. Nyt oli syömässä käytävä siellä mikä ravintola sattui auki olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vastaan nyt, vaikkei minulla olekaan kokemusta lasten kanssa reissaamisesta.. Mutta Kyproksella olen käynyt, ja marraskuussa on yleensä sellainen " Suomen kevät" - sää. Päivisin voi vielä olla melko lämmintäkin (n. +18-25? riippuen onko aurinkoista jne..). Illaksi kannatta kuitenkin varata lämmintä päällepantavaa, voi olla yllättävän koleaa kun on niin kostea meri- ilmasto..

Itse olen pitänyt eniten Pafoksesta, on sellainen pienempi ja rauhallisempi kaupunki. Siellä tosin hyvät hiekkarannat muistaakseni vähän kaupungin ulkopuolella..mutta muuten kiva paikka kyllä. Tosin aikaa on vierähtänyt sitten viime käynnin, voi olla että on muuttunutkin.

Ihmiset Kyproksella ovat ystävällisiä, ja englannilla pärjää taatusti joka paikassa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat