Vierailija

Vaihtaako ne Benettonin liikkeessä vaikka eihänmeillä kuittia ole kun lahjaksi saatiin?

Kommentit (18)

Stockallakin riippuu vähän myyjästä; kerran sain vaihdettua lapsen haalarin ilman kuittia (oli ne laput tietty jäljellä ja myyjä sama jolta olin edellisenä päivänä ostanut), toisella kerralla eri myyjä ei suostunut vaihtamaan ilman kuittia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli joskus teema-astiastoa ja kummitäti osti vahingossa väärää väriä. En kehdannut tätiä vaivata vaan menin alan liikkeeseen, kerroin ongelmani ja vaihtoivat oikeaan väriin! :)

Ei mullakaan ollut kuitteja eikä mitään.

Keväällä Hulluilla Päivillä oli Benettonin perusteepparit muistaakseni 5,90 EUR/kpl. Siis ne yksiväriset joissa edessä teksti United Colors Of Benetton.

Ota silmä käteen ja lue se nro 9 (?) case. Siinä kerroin reklamointitapauksesta, joka oli todella nihkeää Benettonilla.

Ja hei, minä tiedän mitä olen tehnyt. Eli vaihdellut sopivia (tietysti käyttämättömiä) lahjavaatteita oikean kokoisiin, ilman kuittia. Monta kertaa, eri paikoissa.

Luuletko että ketjut haluavat vihaisia ja pettyneitä asiakkaita???

12

Mieleen tulee nyt ainakin Stockmann ja H&M. Kyllä viallinen tuote tulee asiakkaalle jotenkin hyvittää. Korjata tai useimmiten annetaan korvaava tuote tilalle.

9

Kaverilta hajosi yksi Benettonilta ostettu tuote käsiin, eivät meinanneet ottaa takaisin koska oli muualta ostettu (ei varmaan ollut kuittiakaan tallella, mutta so what. Kyseessä reklamaatio).

Ihan mistä vaan muualta lapselle lahjaksi ostetut vaatteet vaihdettaisin mukisematta oikean kokoisiin. Benetton on vähän erikoistapaus. Mutta kannattaa soittaa ja kysyä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat