Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse kävin av-palstan innoittamana tänään Seppälässä, ja ihan hyvin oli vielä valinnan varaa. Tosin en kyllä meinannut löytää yhtään mitään. Mulla ei ole edes lapsia vielä (esikoista odotan) enkä oikein itselleni löytänyt mitään kivaa. Ostin kuitenkin takin ja mamma-paidan eurolla. En olisi muuten ostanut, mutta kun halvalla sai, niin pitihän se ostaa..

Farkkuja olisin tarvinnut, mutta kaikki koot loppui 32:een.

Kommentit (18)

Ite oon tulostanu jo 30 ja kaikki on käytetty:) Eli PALJON on löytynyt tavaraa ja HUIPPUHALVALLA!! Esim. nyt vaikkapa 4xfarkut á 49,95...yhteensä siis 4 euro:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jonot olivat aikamoiset, mutta kyllähän sitä jonotti. Yhdelle kuitille sai laittaa vaan yhden ale-tuotteen ja jos esim osti 5 aletuotetta niin aika joutui menemään jonon päähän. Ostin itselleni 2 vyötä, 2 mekkoa, kengät, pojalle 2 legginsit. Tixin seppälässä taas myytiin vaan yksi aletuote yhdelle henkilölle. Ehkä jos olis käynnyt useampana päivänä niin sitten olis saanut useammn tuotteen. Aikamoisia rättejä tuntui olevan joka myymälässä, juuri niitä mitä ei maksustakaan laittaisi päälle.

Omat hankinnat:

miehelle 3 puseroa, lapselle pusero, takki ja housut ja itselleni yhden puseron. Huomenna ajattelin mennä seuraavaan Seppälään vielä, tänään en ehtinyt. Täällä on 5 Seppälää ja viikonloppuna oltiin vielä anoppilassa, jossa sielläkin on 2 Seppälää. Mutta valikoimaa ainakaan kokojen suhteen ei kovin hyvin ole. Lapsille joko liian pientä tai liian isoa. Tytöille kyllä löytyy.

Ja siis lapsetkin on asiakkaita eli oma kuponki ja euro vaan jokaiselle kouraan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat