Seuraa 

[color=#8B008B]Meillä alkaa vauvauinti tulevana lauantaina ja nyt äiti alkaa olla huolissaan.. Ollaan neitiä (3,5kk) käytetty suihkussa muutaman viikon ajan ja edelleen neiti huutaa pää punaisena! :( Miten ihmeessä selvitään vauvauinnista jos on aina moinen show.. ääk. Kylvyt on kivoja ja neiti nauttii niistä ihan suunnattoman paljon..

Siis olemme kokeilleet suihkuja sekä illalla että päivällä että aamulla, silloin kun on ollut hyväntuulinen, aina äidin sylissä ja isä on ollut ¿menossa mukana¿. Hetken näyttääkin että on kivaa, mutta alle 1min kun on kulunut alkaa lohduton parku ja se ei meinaa loppua ei sitten millään.. Nyt on hyvät neuvot kalliita! Kiitos jos jaksatte kertoa omista kokemuksistanne, jos teillä on ollut samanlaista showta..

Mammis & Oona 3,5kk[/color]

Kommentit (9)

Meillä myös käyty suihkussa pienestä pitäen. Meillä on tosin sellanen " suutin" josta voi vaihtaa veden tuloa erilaiseksi; laitan sellasen hanaa muistuttavan vedentulon ja voimakkuden hiljaiselle. Istun itse risti-istunnassa ja vauva on sylissä pötköllään.

Alku oli ihmettelyä, mutta nyt pitäisi jo suihkua saada suuhun laittaa.

-m- ja S +4kk

[color=#8B008B]Meillä isi on aina kylvettänyt Oonan (paria poikkeusta lukuunottamatta) ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä olen saanut miehen suostuteltua siihen että ottaa Oonan miesten puolelle ¿ siellä luulisi olevan vähän vähemmän vauveleita. ;) Infotilaisuudessa sainkin neuvon että pestään neidin peppu lavuaarissa ettei tule liikaa ¿jänniä¿ juttuja. Sitten kun kotona alkaa suihkut onnistua ilman itkuja niin voidaan suihkutella vauvauinnissakin.

Ihanaa loppukesää kaikille!

Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joten meteliäkin on paljon. Vinkkejä en valitettavasti osaa antaa kun meidän poika tykkäsi siitä heti. Kylvystä taas ei tykkää ja vauvauinnissakin välillä tuli itku keväällä kun meteli oli niin suuri.

költtänä:

Lainaus:

Mammikselle en osaa vastailla, kun me ollaan tytön kanssa käyty suihkussa viikon ikäisestä ja se korvaa meillä kylvyt. Ja tässä tulikin vastaus Rouvaiille, en tosin tiedä, jos on jotain suosituksia. Suihkutellaan aina molemmin puolin, muttei suoraan pään päältä kuten meillä aikuisilla on tapana:)

-mooli ja tyttö kohta 3 kk

p.s MAMMIKSELLE tsemppiä Oonan kanssa suihkutteluun!

varmaan voi pelätä suihkua, meillä tyttö ei tykännyt suihkusta ihan vauvana yhtään vaan kylvyistä, koitettiin tehdä siitä vaan tosi rauhallinen tilanne, ja ihan vähän aikaa oltii, tyylii kasteltii vaan molemmin puolin ja lähettiin pois, sitten kerta kerralta vähän pidennettiiin sitä ja kovasti juteltii samalla rauhallisesti, me mentiin kans vauvauintiin sillon ja siellä ei meinannut suihkusta oikeen mitään kun oli niin paljon hälinää ja kateltavaa ympärillä että keskittyi niihin eikä suihkuun.

vieläkin meillä tykätään kylvystä ja suihkussa ollaan hieman varovaisesti mutta ei itketä enää, yllensä meillä joku lelu mukana(kylpyankka) jota saa pitää suihkussa kädessä, teillä sen verran pienenpi neiti ettei varmaa viel pitele niiin leluja mut koittakaa jotai virikettä keksiä ja siinä ohella suihkuttaa. ja tosiaan jos ensiksi suihkuttaa vaikka vaan jalkoja ja siitä sitten kerta kerralta etenee laajemmin=)

harjotusta vaan, sillä se siitä ajan kanssa.

Ja pitkään oli niin, että vaan äitin syli oli hyvä suihkussa. Isillä oli ilmeisesti liian haparoivat otteet vauvan liukkaalla iholla. Mutta meillä homma onnistui siten, että ensin ihmeteltiin suihkua siitä vierestä, sitten menin itse suihkun alle vauva sylissä. Vauva sitten katsoi kun äiti kastui. Sitten vauvaa vähän olkapäistä ja selästä suihkun alle. Ja siinä samalla otin vettä ja pesin vauvaa. Ihan viimeiseksi vasta pikainen suihkutus etupuolellekin, ja äkkiä vähän päätä veden alle. Ja kuivasin aina heti kädellä naamasta vedet.

Niin ja koko ajan superrauhallinen ääni, ja paljon hymyilyä! :)

Näin onnistui meillä, mutta tosiaan vaati totuttelua. Nyt vauva suihkuttelee kyllä jo isinkin kanssa suht mielellään.

Mä olen tehnyt sillai, että vauva on ollut turvakaukalossa sen aikaa, että olen itse käynyt suihkussa ja laittanut uimapuvun. Sitten olen ottanut hanasta/suihkusta vettä ja sillä valellut lasta. En siis ole laittanut vauvaa suihkun alle. Ja siis, jos on ollut hana käytettävissä, niin ennemmin olen käyttänyt sitä. Ja ihan vessan lavuaarin hanakin on käynyt.

Vauvauinti ei tule onnistumaan, jos vauva on hysteerinen jo ennen uintia. Tilanteen pitää olla rauhallinen, jotta vauvakin nauttii.

Tsemppiä uinteihin. On aivan ihana harrastus, jos vauva siitä tykkää. (Meillä kaksi on tykännyt, yksi ei)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat