Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ihan on keinot jo loppu meidän 11 kk pojan kanssa. Poika ei syö päivän aikana juuri mitään. Muutama lusikallinen menee puuroa ja ns. kunnon ruokaa ja viiliäkin vähäsen. Maito kelpaa hyvin tuttipullosta. Olen kokeillut itse tehtyjä ruokia, kaupan purkkeja, eri rakeisia soseita. Poika saa ihan raivarin kun sen laittaa syöttötuoliin ja se näkee kupin ja lusikan. Jokin aika sitten söi jo melko hyvin. Vinkkeja kaivataan. Mitä maitotuotteita olette antaneet 11 kk:n ikäiselle ?

Kommentit (2)

Kuulostaa tutulta, meillä poika nyt 10 kk ja alkoi vasta 3 viikkoa sitten syömään kiinteitä ! Ennen vaan maisteli ! Meillä oli syynä se, että poika oli kaiket yöt tissillä, joten eipä ollut aamulla nälkä. Lopetin imetyksen kerta laakista, niin johan rupesi poika syömään. Nyt syö uskomattomia määriä ja kasvaa kohisten. Et kertonut teidän yösyömisistä, joten en tiedä auttaako tämä sinua...

niin maitotuotteista vielä kyselit. Minä aloin antamaan suoraan rasvatonta maitoa, äkkiä tottui siihen makuun ja hyvin on mahakin kestänyt. Nyt olen keittänyt puurot maitoon ja ruokiinkin lorautan maitoa sekaan. Raejuustoa ja kotijuustoa olen myös antanut ja myös jäätelöä vähäsen. Sitten olen antanut purkista niitä lastenruokia missä on jogurttia. Täytyykin kokeilla viiliä, sitä en olekkaan vielä antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat