Vierailija

Kun sinne vieras menee, niin näkee siteet ja tampoonit hyllyssä tms?

Itse en omiani pidä näytillä, vaan kaapissa.

Kylässä siteet pistävät minua heti silmään.

Kommentit (21)

Joskus vaihtelen siteiden paikkoja niin, että ylähyllyllä on päiväsiteet ja alahullullä on erivärisessä paketissa olevat yösiteet. Joskus taas laitan niin, että joka toinen on toista väriä.

No oikeasti ne on laatikossa piilossa ja ihan vain siksi, että miestäni häiritsee jos suojat on jossain esillä. Vieraathan voi vaikka nähdä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aikuiset naiset! Mitä sen nyt on väliä. Kyllä ne vieraannekin varmaan tietävät, että naisilla on kuukautiset. Miksi ne pitäisi piilottaa ihan tarkoituksella. Jos kaikki muutkin kamat on hyllyllä, niin miksi ei siteet. Kasvakaa isoiksi...

Ja sitä nää paketit on värijärjestyksessä vitriinissä,teetin vitriinin varta vasten Libresse ja Allways siteiden paketin koon mukaan.

Tykkään vaihtaa sidepaketin ostaessa sitä väriä,olen nyt ostanut ihan vaan niitä Oransseja light alwaysseja kun ne sopii siinä vitriinissä niin hyvin mun wc:n väreihin!

En noita häpeile jos yllätysvieraita tulee. Käytetyt voisivat olla roskiksen kannen alla tai jossain piilossa niin kylässä kuin kotona. ;)

Vessassa ei ole kaappia, enkä todellakaan satunnaisten vieraiden vuoksi rupea silyttämään pikkuhousunsuojia ja tamponipakettia jossain lipastossa piilossa.

Minua ei myöskään häiritse vieraisilla jos heidän vessassa on siteitä tai jotain meikkijuttuja, höyliä ja kasvovesiä näkyvillä. Omapa on vessansa.

kun olin jättänyt vahingossa paketin vessan lattialle ja roskis tupaten täynnä käytettyjä. No ei nyt ihan mutta kuitenkin ja tietenkin sen yllätysvieraan pitää tupata kun vessa on kaaos.

Kerran oli 2,5v liimannut toistakymmentä sidettä (" äitin laastaria" ) seinään, eikä kukaan kotiväestä ollut käynyt siinä vessassa kun vieraat tuli, eikä sen aikana... jälkeenpäin vasta huomattiin..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat