Vierailija

tapahtunut lähiaikoina järkyttäviä asioita, esim. läheisen itsemurhayritys, raiskaus. Nämä siis ovat eri henkilöitä. Tuntuu, etten jaksa pitää heihin yhteyttä, ahdistun itsekin omasta avuttomuudesta tällaisten asioiden edessä. Asiat pyörivät yötä päivää mielessä, en saa oikein nukuttuakaan.

Tiedän, että ystävilläni on muitakin, läheisempiä ystäviä, keille he kertovat asioistaan. Nyt vaan mietin omaa jaksamistani, miten saisin oman huolehtimiseni vähenemään, voinko jättää yhteydenpidon vähäksi aikaa? Yleensä minä olen soittanut ja kysellyt kuulumisia. Kun tuntuu, että omissa lapsissa, raskaudessa ja muissa asioissa on riittävästi tekemistä.

Kommentit (7)

Tuntuu, että kaikille tapahtuu jotain pahaa. En ole ainut auttaja, voiko jättää joskus huolehtimisen muille? Ja omassa navassa, raskaudessa siis on riittävästi huolta. Hohoijaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi minulla ei ole tuollaisia " ystäviä" ! Ja kyllä, olen itsekin ollut raskaana, enkä todellakaan olisi käyttäytynyt kuin tuo pässi ap. Olen pahoillani, että joku joutuu kärsimään kaltaisestasi ihmisestä.

Vierailija:

Lainaus:

Sinua en lukisi ystäviini moisen käytöksen perusteella. Mutta voihan sitä tekosyitä itselleen keksiä vaikka mistä.

Kun on viimeisillään raskaana ja mahdollisesti voi olla jotain muitakin huolia kuin oma jaksaminen ja vauvan terveys tms., ei yksinkertaisesti jaksa keskittyä muiden huoliin. Minä menetin " ystävän" , jonka alituisia tilityksiä yhdenillanheiloista en jaksanut sympatiseerata, kun olin itse raskauden loppumetreillä muutenkin järkyn väsynyt ja vielä lähisukulaiseni kuoli samoihin aikoihin...

Äläkä välitä tämän palstan päänaukojista. (Muistan, miten raskaana ollessani aina pahoitin täällä mieleni, kun joku alkoi heti haukkua tai nimitellä...)

ihna normaalia..

ota iisisti.

itse olin viimeisilläni kun oli Tsunami jutut päällä ja mulla meni jotenkin koko kauheus ohi kun en pystynyt käsittelemäään koko hommaa, en halunnut avata telkkua kun ahdisti kun oli vain kuolleita ihmisiä ja lapsia jahalusin vaan olla onnellinen omasta vauvasta etc..

joten no hätä. ota iisisti.

ILOITSE OMISTA ASIOISTA; VAUVASTA; TULEVASTA!!

muut saa nyt hoitaa itse hommansa, sulla tärkeempää..

lapsia ei synny joka päivä. helli itseäsi ja nauti olosta!

halaus!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat