Sivut

Kommentit (35)

Moikka!

Taas tuli pudotus, kun menkat alko....tällä kertaa pettymys oli moninkertainen kun kierto oli muutaman päivän pidempi ja ehdittiin jo miehen kanssa toivoa jo vaikka mitä...pari nega testiä tuli tehtyä ja lopulta täti kylään....että sellasta. Tuntuu, ettei nyt millään pääsis taas eteenpäin, muttei muutakaan vaihtoehtoa ole. Meillä ensimmäinen lapsi haaveissa ja nyt jo seitsämän kuukautta yritystä takana...alkaa pelottaa ja hirvittää, onko jonkin vialla?Vaikka kyllähän mä tiedän, et muillakin kestää, sitä on vaan niin malttamaton. Mulla tosi niukat ja lyhytkestoiset menkat ja oonkin miettinyt niiden vaikutusta esim, limakalvon paksuuteen, vaikuttaako kiinnittymiseen yms?Onhan taas ollut aikaa mietiskellä. Varasin ajan gynelle ens kuun loppuun, joten siitä sitten...

Oikein paljon plussatuulia kaikille ja iloista mieltä:)

Kp 3/28-32 yk 7

[color=green]Joku osaavampi voi sitten tehdä esittelypinon.

Tänään alkaa jo menkat olla loppusuoralla. Sitten pääseekin ihan tositoimiin. =) Mulla tosin on ovis yleensä kp 20 tienoilla, joten vielä on siihen aikaa. Vauvaa yrittäessä pitkä kierto on inhottava, mutta muuten se on taas ihan hyvä juttu.

Odottavan aika on pitkä. Tuntuu aina niin kauhean pitkältä ajalta odottaa, että menkat loppuis, ovis tulis ym. Sit tuntuu pitkältä ajalta jos ei tärppää ja pitää taas odottaa kuukausi ennen kuin pääsee testaamaan. Alkukierto on aina inhottava.

No, maltti on valttia. Ei kerkiä kauheasti miettimään kun pitää käydä töissä ja illat menee sitten esikoisen kanssa. Sen puoleen odotan pikaista raskautumista, jotta saisin taas jäädä kotiin. Kyllä mun täytyy sanoa kokemuksesta, että kotona on helpompaa kuin töissä. Jos on kotona, niin iltaisin voi käydä hyvällä omatunnolla urheilemassa. Jos taas käy töissä, niin tuntuu, että illat pitää sitten olla lapsen kanssa. Lisäks on niin poikki, että ei jaksa enää tehdä mitään. Siitä seuraa huono omatunto kun ei jaksa olla täysillä lapsen kanssa. Itse valitsen mielummin hieman huonomman toimeentulon kuin ainaisen väsymyksen ja kiukun.

Tytteli-83 ja kp 4/30-35 yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Liitynpä minäkin tänne toukokuisiin, vaikka voipi olla että mahdollisen vaavin la olisikin huhtikuun puolella. Vähän vaikeaa tuota la:ta ennustella, kun kiertojen pituudet on vaihdellu viime kuukausina 30-35 päivän välillä... Eli noista katsottuna la sit olis jotain 29.4.-4.5. välillä.

Meillä on 2 lasta, tyttö 6v ja poika 4v. Keskeytys vuosi sitten (06/06) ja siitä lähtien uusi yritys ollut päällä, mutta ei vieläkään ole tärpännyt =/ Aikaisemmat 3 raskautta ovat alkaneet parin kuukauden yrityksen jälkeen, mutta nyt ei sit millään... Joten siis yk 12 menossa. Olis ihanaa saada toukokuun vauva, kun ollaan miehen kanssa molemmat synnytty toukokuussa, ja kevätvauvasta olen pari vuotta haaveillut.

Toivottavasti saadaan mukava ryhmä toukokuisia vaaveja toivovia kasaan, ja monta monta toukokuun tuhisijaa sitten ensi keväänä =)

Terveisin Nippara kp9/30-35 yk12

Tänne kuulun itsekin, vaikka olen yrittänyt pysyä kovasti taka-alalla, ettei vauvakuumeilu veisi totaalisesti mukaansa.

Esikoinen syntyi ihan kivuttomasti onnellisessa tietämättömyydessä kaikista greippimehuista, ovistikuista, jne ja nyt pelottaa, että liika tieto lisää tuskaa ja että seksistäkin häviää ilo... No ei sentään, mutta yritän ottaa rauhallisesti kp:kin on 4/28 ja yk2... Odottavan aika on pitkä. Esikoisen saaminen oli muutenkin erilaista, kun ihanat kiirettömät hetket lakanoitten välissä aamuisin ovat historiaa ja vuorotyöläisen kanssa pupuilu tiettynä ajankohtana on joskus hankalaa. Tosin lupaavalta näyttää, koska ovis on mahdollisesti juuri ekana vapaaviikonloppuna pitkään aikaa.

Ihana nyytti siis toiveissa, esikoinen syntyi 04/05 ja 3-4 vuoden ikäero on ollut toiveissa. Toivomme niiiin kovasti toukotuhisijaa.

Kiitos tsempistä! Eiköhän se joskus tärppää ja toivotaan, että saadaan toukokuussa vauvantuoksuinen tuhisija ;)

.. ei vaan millään malttais odottaa :)

...toivottavasti mukaan vielä mahtuu :)

Ihanaa kun täällä on jo toukotuhisijoilla oma pino, lisäsi osaltaan myös kuumeastettakin korkeammalle. Huomasin tässä jo ostaneeni apteekista foolihappotabletteja ja harkitsen ryhtyväni nautiskelemaan myös greippimehua tulevan vknlopun aikana (en olisi muistanut koko mehua, ellei joku täällä olisi sitä maininnut), niin on lahopää, vaikka esikoisneidillä ikää vasta vähän vajaat 11kk(s09/06).

Elikkäs pikku2 täällä toiveissa. Niin, ja onhan tuo mieskin onneksi kuumeilemassa mukana ei varmaan yksin mehut ja muut " konstit" tuottaisi toivottua tulosta ;) Ensimmäinen yrityskierto nyt parhaillaan alkamassa, kp7/28-32. Kolmannet luomumenkat juuri koettu edellisen raskauden jäljiltä. Esikoista imetän vielä osittain, tarkoitus lopettaa yöimetys kokonaan lähipäivinä. Onko teillä fiksuimmilla/kokeneimmilla tietoa miten imetys vaikuttaa ovulaatioon?(tätä pohdiskelen kovasti pienessä mielessäni).

Kovin on odotukset korkealla nyt kun antoi itselle " virallisestikin" luvan vaavin yritykseen (pelottaa miten korkealta sitä sitten putoaa)...

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille ja ennenkaikkea plussatuulia yritykseen!

moikka taas.. tääl on ollu nyt aika hiljasta, kävin tsekkaas sen ovis kalenterin siel www.yourdays.com mua jäi häiritteen mitä ne staattisetpäivät tarkoittaa? kyselen tyhmiä kun oon vähän pihalla näistä, niin uusia juttuja kun ekaa tehdes en niinkään kuumeillu, voisko joku mua viisaampi valasta?

heippa!

toivottavasti kohta loppuu menkat¿ greippimehua oon nyt juonut 2 päivää, kyllä on hyvää! Huomenna pitää ostaa uusi purkki¿ Huomenna menen myös helsinkiin tekemään graduparini kanssa gradun loppuun (toiveajattelua¿) sen on PAKKO valmistua nyt, jotta saa pätevän palkkaa sitten syksyllä töissä¿. ihan pakko!! Pitää vaan olla ahkera, viimeinen loppurutistus vaan jäljellä. Sitten on koulu ohi, over, förbi¿.kokonaan. (sitä odotellessa¿)

Kiitos ja kumarrus listantekijälle hienosta listasta

ihanaa, että meitä alkaa olemaan jo kasa täällä! Olenko ainoa, joka toivoo ihka ensimmäistä kullannuppua??

-orchidea kp 4/35- yk3

Kiitos Orchidea kiitoksista! Tosiaan kopioin jonkin vanhan listan pohjaksi, kiitokset eteenpäin sinne jonnekin menneisyyteen. :)

Seela-Matildalle: Minä yritin ensimmäistä 2 vuotta. Myöhemmin sain kuulla yhdeltä lääkäriltä, että olisin ollut oikeutettu puolen vuoden yrityksen jälkeen lääkärien tarjoamaan palveluun. Se voi olla vaan joku pieni juttu, joka on hoidettavissa lääkkeilläkin.

Tekisi myöskin mieleni kokeilla ovistikkuja. Nuo lapsukaiset kun kuluttaa meiltä energiaa niin paljon, että harvase ilta kaadutaan vaan miehen kanssa sänkyyn siltäseltään ja nukahdetaan saman tien. Jos innoistuis paremmin vähäisistä voimista huolimatta juuri siinä sopivan ajankohdan paikkeilla, niin vois tärpätäkkin.

Kp 9/32 (sekosin ehkä laskuissa)

[color=purple]Mulla oli ihan samanlaiset ajatukset kun yritettiin esikoista. Joka kuukausi vaan tuli negoja ja mieli oli maassa. Mulla oli kerran menkat myöhässä 10 päivää ja silti vaan nega. Kierto meni varmaan stressaamisesta sekaisin.

Mutta sitten 9.yrityskierrolla tärppäsikin. Tuntui uskomattomalta. Mutta kyllä se teillekin tärppää, yks kuukausi se plussa vaan pamahtaa testiin. Itse suosittelen ovulaatiotestejä. Tietää ainakin tarkasti milloin on otolliset päivät puuhastella. Muuten voi sitten sekstailla ihan fiiliksen mukaan. Meillä ainakin seksi meni jo suorittamiseksi loppupuolella eikä kumpikaan siitä enää nauttinut. Yritän kovasti välttää samaa nyt.

Tytteli-83 ja kp 5/30-35

Kiitos kannustavista viesteistä, auttaa kun saa täällä edes hiukan tuntojaan purkaa...oon käyttänyt ovistikkuja nyt ehkä neljä viimestä kiertoa ja kolmella kerralla olen plussan saanut. Edellisessä kierrossa ei ehkä sitten ovista oollutkaan, tai en ainakaan saanut testissä mitään näkymään.

On vaan niin pitkä aika odottaa, kun ite oon jo melkein kaks vuotta haaveillut perheenlisäyksestä ja nyt kun mieskin innostui asiasta niin malttia ei tunnu löytyvän...niin ja huolettaa ja meitityttää koko ajan, et onko jokin pielessä. Mut joo, greippimehua oon nyt litkinyt joka päivä...epätoivoissaan on valmis kokeilemaan vaikka mitä...

Toivottavasti saadaan paljon plussia toukokuulle:)

bambiino esittäytyy myös: meillä alkoi pikkukakkosen yritys taas uudelleen, edellínen päätyi keskenmenoon rv 11+5. Nyt sitten pillerit jäi pois, ja vuotokin onneksi jo loppui. Eilen päästiin ekaa kertaa taas " tositoimiin" , ja täytyy myöntää, että hiukan tämä touhu taas jänskättää. Mutta hyvällä tapaa!

bambiino kp 7/? ja yk 1

Ikää 33 v, mies 34 v, pojat 2 ja 4 v (2,5 v ikäero oikeesti). Otin just eilen viimesen pillerin. Voiko siis olla pienenpientä mahista et kerkeisin Toukotuhisijoiden joukkoon, vai onko mahikset jo menny? En nyt osaa/jaksa laskea, ja ku en muutakaan keksiny ku omasta pinosta en saa vastausta, ni aattelin kysäistä... Kuopusta ku alettiin yrittää ni kierto oli about 30 pv, eli kesäkuulle varmaan menee? No, siinä taisin vastata ite kysymykseeni :-) Ei mulla mikään kiire oo, paitsi töistä mammalomalle ;-)

eli olen nyt täällä helsingissä tekemässä gradua...joten kiire...

mutta ALMOSA: greippimehu auttaa elimistöä muodostamaan limaa, jota tarvitaan, että alkio pystyy kiinnittymään kohdunseinämään...eli siksi juon, ja tietty sen liman avulla on helpompi tunnistaa se ovulaatio.... On se hyvääkin, mutta nää on painavammat syyt ;)

Tervetuloa taas uusille, kivaa kun tulee jatkuvasti uusia " jäseniä" meidän porukkaan =) No ei tietty kiva jos/kun ei ole aikasemmin tärpänny ja tänne tippuu, vaikka on yritetty, mutta NYT me saadaankin ihanat kevätvauvat =) No olipas sekavasti sanottu, mutta toivottavasti kaikki tajuaa mitä yritän selittää..

Eilen aamulla aloin mittaamaan aamulämpöjä, ja tänään aloin merkkaamaan niitä tuonne Fertility Friend.com:iin. Saas nähdä millasen lämpökäyrän saan aikaseks, jännää!!

Nippara kp13/30-35 yk12

Tässä olen itsekin palautunut tädin vierailusta. Mulla on sen verran pitkä kierto, että ovista saan vielä odotella. Ehkä jotain 30 päivän kieppeillä. Aika masentava olo oli ja vielä vähän on. Nyt on menossa kp8/32. Mun ensimmäisessä yrityskierrossa taisi olla hieman liian paljon latausta ja pettymys suuri, kun täti tulla tupsahti taloon.

Sääkään ei ole mikään nätti ja lomapäivät hupenee uhkaavasti. Täytyy alkaa miettiä, että mikäs viikonpäivä sitä onkaan menossa. Meillä ei ollut miehellä ollenkaan lomaa, kun vaihtoi työpaikkaa, joten ei sitä ole oikein tullut mentyä itsekään minnekään. Viikonloppuna ollaan lasten kanssa käyty jossain lintsillä ja sellaista, sekä mummot ja serkut on tavattu.

Voi kun sain tuossa viime viikonloppuna pitää 8 kk vanhaa lastemme serkkua sylissä ja kyllä se tuntui pieneltä. Tietenkin on iso möllikkä jo niiden mielestä, joilla tuota nuorempi itsellä. Tuli tietenkin nuuhkaistua vauvatuoksuakin. En tiedä, onko sellaista oikeasti olemassa vai onko mielikuvituksen tuotetta. Kyllä se vain tuon ikäisessä vielä tuoksui. Ja mulla vaan vauvakuume kasvaa. :)

Tein tuossa esittelylistan. Jos kelpaa muille? Kopioin jostain viime vuoden elokuulta pohjan. Mulla on kyllä itsellä ihan kuun alussa mahdollinen LA, että jos sitten pidän aluksi listaa ja joku loppukuulaisista voi jatkaa. Käykös muille se? Tai saa joku muukin päivitellä. Käykääs laittamassa esittelytietonne.

Nyt sitten tässä vaan laskeskellaan kp:itä ovista odotellassa.

Kun tuli tänään pudotus huhtikuisista. Plääh, vähän on huono fiilis nyt :(

Eli kolmatta yritellään kolmannetta kiertoa. Ja vanhemmat 33.. (paljon kolmosia:))

Ei se auta kun mennä ostamaan sitä greippimehua, vaikka hyväähän se on.

Plussatuulia kaikille meille!!

-fatmama kp 1/26, yk3-

Hiljaista täällä toisiaan (vielä) on... Ajattelin jo karkoittaneeni kaikki tuolla alkuinnostuksen täyttämällä viestilläni...

Osa on tosiaan varmaan pupuilemassa vällyjen välissä; pitänee kai sitten itsekkin mennä harjoittelemaan kö meillä ei niin kovin aktiivisia olla monestakaan syystä viime aikoina oltu(ettei sit viikon päästä mahd. ovuloidessa mee sormi suuhun, hih).

Sen verran hervoton olo on, että taidan poistua vähäksi aikaa takavasemmalle rauhoittumaan.

Viikonloppuja ja onnekasta ovisbongailua toivottaa tupajumi-06

juu toi on tuttua kun näkee isoja masuja ympärillään niin sitä helposti ajattelee että miksei mulla jo vois olla..sitä on jotenkin niin malttamaton..mä ainakin henk.koht kuuluun siihen ihmistyyppiin joka haluais kaikkitänne nyt ja heti:) mutta kaikella aikansa ja paikkansa..maltti on valttia vai mitense meni=)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat