Vierailija

Meinaan kun joku kyselee, että eikö " saa" käyttää muuta kuin leggingsejä jne. Jos minä kuulen, että leggingsit ovat muotia, niin minun päässäni ei syty lamppu nimeltä " minun on pukeuduttava leggingseihin" vaan pikemminkin lamppu nimeltä " ai jaa..." Pukeudun aina suht klassisesti eivätkä tällaiset muodinvaihtelut juuri kiinnosta. Muita?

Kommentit (21)

Kertoo myös jonkinasteisesta älyllisestä tyhjyydestä, jos aina pitää teinimäisesti viimeistä muotia pukea... Esim. just nää karmeat kalsarit 80-luvulta 8-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Sanoit, että tyylisi on rock. No, mieti, sopiiko ne leggingsit siihen tyyliin ja jos ei sovi etkä tykkää, niin jätä ne kaupan hyllylle.

Sanoin toisessa ketjussa aivan selvästi, että EN laita legginsejä päälleni. En siis edes harkitse niiden käyttämistä. Kunhan kyselin, mitä muita muodikkaita vaihtoehtoja on olemassa.

Haluan kyllä näyttää hyvältä, joten siinä mielessä mietin, millaisen kuvan annan ulospäin. En ihan täysin allekirjoita kaikkia tämänkään ketjun kommentteja, joiden mukaan omien mieltymysten seuraaminen on kaiken a ja o. Niin monen tyyli on rehellisesti sanottuna kamala, että joskus olisi hyvä pohtia vähän sitäkin, mikä yleisesti on ihmisten mielestä hyvännäköistä. Ihanteellisinta olisi, kun oppisi tietämään (ei luulemaan), mikä itseä pukee. Minä en vielä sataprosenttisesti tiedä, mutta haluan selvittää. Onko se paha asia?

7

Lähinnä ihmettelin näitä, jotka katsovat jotain H&M:n kuvastoa, että " tuollaiselta minun pitää näyttää tänä vuonna" ja sitten tuskaillaan, kun muodissa olevat vaatteet eivät sovi päälle. Yhdellä viikolla esim. joku kyseli, onko salsahame jo ihan out. En tajua näitä kysymyksiä. Mitä sitten, jos onkin?!?!? Jos salsahame on kiva, pidä sitä. Jos ei ole, älä pidä. Niin simppeliä.

ap

eli joitain muotijuttuja poimin, jotka sopii minulle.

nykymuoti (80-ja90-luku) on mielestäni aika kamalaa,

eikä mistään meinaa löytää esim. leveälahkeisia farkkuja!

(pillit on mielestäni ihan kauheat, eikä sovi kelleen!!)

En kuitenkaan halua pukeutua myöskään klassisesti, joten haen itselleni mieluisia vaatteita jostain sieltä välistä. Klassiset vaatteet eivät ole tarpeeksi " rock" minulle.

Tässä sukkahousukysymyksessä on minulle juuri se ongelma, etten halua olla se klassinen toimistotäti, mutta en myöskään teini, joka kopioi kaiken H&M:n muotikuvastosta. :)

Muuten poimin muodeista ja trendeistä ne itselleni sopivat ja muokkaan niitä omaan tyylini sopiviksi.

Joskus tulee joku ihana muotiaalto josta poimin itselleni sopivimmat palat ja säilytän ne kestosuosikkeinani :) Joskus tulee sotettua joku erikoisempi juttu mitä tulee pidettyä sen pari kertaa. Kuitenkaan mihinkään äärirajoille en mihinkään suuntaan yleensä pyöri, vaan pysyn mukavasti omilla linjoillani.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat